Skuteczne Motywowanie Pracowników. Najlepsze Metody w Praktyce - Szkolenie

Więcej informacji

Skuteczne Motywowanie Pracowników. Najlepsze Metody w Praktyce - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Cele szkolenia:
    • zwiększenie skuteczności działań motywacyjnych
    • zwiększenie znaczenia motywatorów pozafinansowych
    • polepszenie atmosfery wewnętrznej (na linii przełożeni – podwładni)
    • wzrost efektywności planowania i wytyczania celów oraz procesów kontrolnych
    Grupa docelowa:
    Szkolenie kierowane jest to kadry zarządzajacej zespołami pracowników w korporacji, firmie, instytuacji czy urzędzie.

    Korzyści dla Uczestnika:
    • wiedzę o istocie motywowania i inspirowania ludzi do określonych działań
    • umiejętność wydobywania z ludzi ich najlepszych cech i zachowań
    • zdolność budowania zespołów osiągających sukces i kierowania ich poczynaniami
    • świadomość znaczenia wytyczanych granic (karania / nagradzania oraz negocjacji / prośby / nakazu) dla skuteczności działań zespołu i jednostki
    • świadome stosowanie adekwatnych do sytuacji stylów przewodzenia
    Tematyka szkolenia:
     
    1.       Psychologia współpracy z ludźmi
    • typy pracowników - ujęcie psychologiczne
    • psychologia konfliktów
    • techniki wywierania wpływu na podwładnych
    • techniki budowania wizerunku szefa
    • wspieranie podwładnych
    2.       Budowanie  zespołu  zadaniowego i kierowanie jego działaniem
    • rekrutacja i dobór pracowników do zespołu zadaniowego
    • zarządzanie i kierowanie poprzez cele
    • nakłanianie zespołu do osiągania celu
    • wspólna wizja
    • skuteczne przekonywanie w procesie zmian
    • psychologiczne podejście do uczestników zmian
    • satysfakcja pracownicza
    3.       Motywowanie pracowników
    • istota motywowania
    • czynniki wpływające na efektywność pracy człowieka
    • elementy motywowania materialnego
    • motywowanie niematerialne
    • współdziałanie czy konkurencja
    • konflikty w zespole zadaniowym
    • jak dawać sobie radę z niepowodzeniem i jak pomóc w tym swoim podwładnym
    4.       Negocjacje szefowskie
    • wyznaczanie granic szefowskich
    • nagradzanie i karanie pracowników
    • negocjacje wewnątrzgrupowe (walka czy współpraca, przeciwnik czy partner)
    Metodyka szkolenia:
    Szkolenie prowadzone w formie warsztatowo-ćwiczeniowej (studia przypadku, ćwiczenia indywidualne, projekty zespołowe, testy, dyskusje, prezentacje), wzbogacone symulacjami najistotniejszych sytuacji z którymi spotykają się uczestnicy w codziennej praktyce. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów szkoleniowych a za aktywność i wyróżnienie są nagradzani przez trenera prowadzącego.
     
    Czas trwania:
    2x8 h
     
    Wielkość grupy:
    Od 10 do 16 osób
     
    Szkolenie prowadzi trener biznesu i praktyk. Absolwentka Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi na kierunku zarządzania. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i profesjonalnej obsługi klienta a także aktywnej sprzedaży i skutecznego poszukiwania pracy. Z zamiłowaniem  prowadzi szkolenia w bankach, jednostkach budżetowych, firmach prywatnych i innych jednostkach organizacyjnych.
Więcej informacji

Inne informacje związane z motywacja