CeleNabycie umiejętności windykacyjnych, poprawa skuteczności odzyskiwania należności, zdobycie narzędzi perswazji, nauka skutecznych metod negocjacji, stworzenie osobowości windykatora idealnego.
Profil słuchacza / wymogiPracownicy firm i działów windykacyjnych, call center, leasingowych, księgowo-finansowych, finansowych, banków, sprzedaży ratalnej. Osoby zajmujące się telewindykacją, przedstawiciele handlowi, jak również inni pracownicy w firmie mogący mieć styczność z wierzycielami, menedżerowie, zwłaszcza odpowiedzialni za windykację oraz osoby zajmujące się monitorowaniem płatności klientów i ściąganiem należności. Indywidualni przedsiębiorcy, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.
Szczegółowe informacjeJak doprowadzić do tego, aby Twoja firma była tą, której dłużnicy zapłacą w pierwszej kolejności? Jak radzić sobie z problemem odzyskania pieniędzy, utrzymując jednocześnie stałego klienta? Jak ściągając własne środki nie popsuć sobie reputacji na rynku?
Na te i wiele innych pytań będą mogli Państwo znaleźć odpowiedź biorąc czynny udział w szkoleniu przygotowanym i prowadzonym przez praktyka biznesu.
Poznają Państwo taktyki, którymi posługują się klienci, by uniknąć terminowego płaceni