Skuteczna Rozmowa Telefoniczna - Szkolenie

Więcej informacji

Skuteczna Rozmowa Telefoniczna - Szkolenie

  • Cele W czasie swarsztatów ukazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować Klientów oferowanymi produktami i usługami.
    Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu. Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu.
    Poznanie sposobów:
    1. Pozytywnego oddziaływania na rozmówcę,
    2. Wywierania wpływu na ludzi i efektywnej komunikacji
    3. Skutecznego prezentowania oferty
    4. Zwalczania obiekcji
    5. Zwiększania sprzedaży wśród Klientów.
  • Praktyki Metodologia:
    Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
    * Teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia - 20 % czasu szkolenia
    * Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, gry sytuacyjne, autoprezentacja i odgrywanie ról - 80 % czasu szkolenia
    Ze względu to, iż szkolenie prowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Tym co zazwyczaj chwalą nasi dotychczasowi Klienci jest fakt, iż nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu własnej efektywności.
  • Szczegółowe informacje Program:
    Komunikacja w relacji Klient/ Handlowiec.

    Jak przekazywać informacje przez telefon .
    Typologia Klienta.
    Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
    Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).
    Motywacje zachowań Klientów.
    Jak zachowują się klienci i jak wpływa to na sprzedaż.
    Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej
    Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
    Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
    Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.
    Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
    Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
    Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
    Rozpoznanie potrzeb.
    Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać.
    Prezentacja oferty.
    Jak zaprezentować usługę i produkt, by wpłynąć na zakup.
    Manipulacje w rozmowach telefonicznych.
    Jak je rozpoznać i jak z nimi postępować.
    Wyjaśnianie obiekcji.
    Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać.
    Sposoby na odmowę w tele- sprzedaży.
    Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży.
    Rozmowa o cenie i domykanie sprzedaży.
    Jak rozpoznać właściwy moment na zamkniecie sprzedaży.
    Błędy w rozmowach telefonicznych.
    Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż.
    Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.
    Jak i dlaczego powstają oraz jak sobie z nimi radzić.
    Rozwój kontaktu handlowca z klientem.
    Jak utrzymać klienta przy firmie i zwiększać lojalność?
    Klient dobrze obsłużony orędownikiem naszej Firmy.

    Certyfikaty:
    Certyfikat VIDI
Więcej informacji

Inne informacje związane z telefoniczna obsługa klienta

  • Kurs - Prognozowanie sprzedaży

  • Centrum: WSEA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - E-biznes - Internetowe Kampanie Reklamowe

  • Centrum: WSTI-Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Internet w Działalności Przedsiębiorstwa

  • Centrum: Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Techniki Sprzedaży i Merchandising

  • Centrum: Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Biznes Elektroniczny

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Reklama Multimedialna

  • Centrum: Bielska Wyższa Szkoła im. Józefa Tyszkiewicza
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing w Przedsiębiorstwie

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji