Skuteczna Promocja Miarą Sukcesu - Szkolenie dla Firm

Więcej informacji

Skuteczna Promocja Miarą Sukcesu - Szkolenie dla Firm

  • Cele Projekt Skuteczna promocja miarą sukcesu jest projektem szkoleniowym. Celem ogólnym projektu jest uporządkowanie oraz nabycie praktycznych umiejętności doboru i zarządzania narzędziami promocji, z wykorzystaniem strategii reklamowej oraz strategii PR w minimum 336 firmach sektora MŚP zlokalizowanych w najszybciej rozwijających się województwach: mazowieckim, śląskim, małopolskim, dolnośląskim i wielkopolskim. Celami szczegółowymi projektu są: wzrost kompetencji w zakresie przygotowywania kampanii promocyjnej (eliminacja błędów kampanii), doskonalenie umiejętności w zakresie PR (eliminacja błędów PR), rozwój kwalifikacji w zakresie współpracy z agencją reklamową (eliminacja błędów współpracy z agencją).
  • Praktyki Regionalny Ośrodek Edukacji zaprasza na szkolenia Skuteczna promocja miarą sukcesu organizowane w województwach: śląskim, dolnośląskim, wielkopolskim, małopolskim i mazowieckim. Szkolenia kierowane są do pracowników zatrudnionych
    w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach.
  • Profil słuchacza / wymogi Projekt kierowany jest do sektora MŚP z terenu województw: dolnośląskiego, śląskiego, wielkopolskiego, małopolskiego i mazowieckiego. Uczestnikami szkoleń będą osoby odpowiedzialne za podejmowanie decyzji dotyczących strategii promocji, projektowanie kampanii, kontaktujący się z mediami, odpowiadający za wizerunek firmy. Będą to osoby odpowiedzialne za zarządzanie organizacją, zarządzające zespołem specjalistów i specjaliści. Planuje się przeszkolenie 420 osób, z czego 20 osób będzie zatrudnionych w mikroprzedsiębiorstwach, 280 osób w małych firmach, a 120 osób w średnich przedsiębiorstwach. Szkolenia mają charakter ogólny, uczestnicy będą mogli wykorzystać wiedzę zdobytą podczas kursów na innych polach aktywności zawodowej.
  • Szczegółowe informacje Program
    DZIEŃ I

    I.    Strategia marketingowa – podstawy
    1. Narzędzia marketingu
    2. Marketing mix
    II.    Strategia kampanii reklamowej (schemat najważniejszych elementów) – warsztaty
    1. Wstępny budżet
    2. Selekcja grupy docelowej
    3. Określanie celów kampanii
    4. Strategia i plan pracy kreatywnej
    III. Zasady i konstruowanie przekazu – warsztaty kreatywne
    1. Treść
    DZIEŃ II
    III. Zasady i konstruowanie przekazu – warsztaty
    1. Forma
    IV. Strategia Public Relations w praktyce – warsztaty
    1. Podstawowe narzędzia PR
    2. Kontakty z mediami
    3. Sponsoring
    4. Pozyskiwanie partnerów
    5. Imprezy i Eventy
    V.    Planowanie mediów – warsztaty
    1. Wybór mediów i form promocji
    2. Media niestandardowe
    3. Zasady planowania mediów
    4. Błędy planowania
    VI.    Zasady współpracy z agencjami
    1. Etapy współpracy
    2. Kryteria wyboru
    VII.    Najczęstsze błędy promocji
Więcej informacji

Inne informacje związane z reklama