Skuteczna Obsługa Trudnego Klienta - Szkolenie

Więcej informacji

Skuteczna Obsługa Trudnego Klienta - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje
    Cele szkolenia:
    • Zapoznanie uczestników z możliwościami rozwiązań w sytuacjach trudnych z  Klientem
    • Nabycie przez uczestników umiejętności skutecznej komunikacji z Klientem
    • Nabycie umiejętności opanowania emocji i kształtowania postawy asertywnej
    Grupa docelowa:
    Szkolenie skierowane jest do pracowników działów sprzedaży, sprzedawców bezpośredniej obsługi klienta oraz osób, które na codzień spotykają się z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i obsłudze Klienta.

    Korzyści uczestnika i organizacji ze szkolenia:
    • Rozwijanie umiejętności radzenia sobie w stresujących sytuacjach z Klientami
    • Poznanie technik radzenia sobie z trudnym Klientem
    • Rozwijanie umiejętności komunikacji z trudnym Klientem
    • Rozwijanie asertywnych zachowań
    • Poznanie mechanizmów wpływających na kontakt z Klientem
    • Lepsze zrozumienie potrzeb oraz spojrzenie z prespektywy Klienta
    Tematyka szkolenia:

      1. Wstęp
    • Pierwszy kontakt z Klientem i rozpoznanie potrzeb
    2. Istota i znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta
    • Jakość obsługi a pozycja firmy na rynku
    • Znaczenie standardów obsługi Klienta
    • Kim jest nasz Klient
    3. Typologia Klientów
     
    4. Słucham i słyszę
    • techniki aktywnego słuchania - parafraza, empatia
    • typowe błędy komunikacyjne 
    4. Sytuacje trudne w Kontakcie z Klientem
    5. Zagrywki Klienta - jak się bronić?
    • rodzaje zastrzeżeń
    • etapy radzenia sobie z zastrzeżeniami
    • techniki odpierania zastrzeżeń
    6. Zachowania asertywne
    7. Stres i jak sobie z nim radzić
     
    Metodyka szkolenia:
    Wykład, dyskusja, scenki rodzajowe, ćwiczenia w grupach, indywidualne, burza mózgów, dyskusja moderowana
     
    Czas trwania:
    1 dzień 8h
     
    Wielkość grupy:
    od 10 do 16 osób
     
    Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, coach, pedagog. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności miękkich tj. techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, rozmowa handlowa czy telemarketing. Prowadzi również szkolenia dla kadry menadżerskiej niskiego i średniego szczebla-budowanie zespołu sprzedażowego, coaching, motywacja. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w jednej z wiodących firm z branży telekomunikacyjnej na stanowisku handlowca, managera a  następnie jako trener wewnętrzny. Najlepiej "czuje" się realizując szkolenia warsztatowe, które dają możliwość praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy i umiejętności.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta