Skuteczna Obsługa Klienta Podczas Procesu Sprzedaży Nieruchomości - Szkolenie

Więcej informacji

Skuteczna Obsługa Klienta Podczas Procesu Sprzedaży Nieruchomości - Szkolenie

  • Profil słuchacza / wymogi Sprzedażowe warsztaty szkoleniowe dedykowane dla firm deweloperskich, spółdzielni mieszkaniowych, pośredników w obrocie nieruchomościami, zarządców nieruchomości w szczególności menedżerów odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku na rynku nieruchomości w szczególności osób bezpośrednio mających kontakt z wymagającym Klientem.
  • Szczegółowe informacje Sprzedażowe warsztaty szkoleniowe dedykowane dla firm deweloperskich, spółdzielni mieszkaniowych, pośredników w obrocie nieruchomościami w szczególności pracowników odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku na rynku nieruchomości w szczególności osób bezpośrednio mających kontakt z wymagającym Klientem.

    Cele programu:
    - Podniesienie wiedzy i umiejętności praktycznych z dziedziny sprzedaży nieruchomości,
    - Doskonalenie technik sprzedaży i skuteczne obsługiwanie Klienta na wymagającym rynku deweloperskim,
    - Uświadomienie wagi efektywnej i profesjonalnej obsługi Klienta,
    - Wskazanie sposobów kreowania pozytywnego wizerunku w firmie,
    - Rozwój umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji,
    - Rozwój umiejętności skutecznego porozumiewania się i rozwiązywania konfliktów,
    - Rozwój umiejętności współpracy zespołowej i postrzegania wspólnych celów.

    Korzyści
    Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą:
    - Znać szczegółowe techniki sprzedażowe z uwzględnieniem specyfiki branży;
    - Posiadać umiejętności, ułatwiające doskonały kontakt z Klientem;
    - Posiadać umiejętności odczytywania potrzeb i oczekiwań Klienta;
    - Posiadać wiedzę na temat własnych predyspozycji i ograniczeń, przekonań i strategii handlowych – test;
    - Gromadzić niezbędne narzędzia radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
    - Opanować sztukę wyznaczania celów, osiągania rezultatów;
    - Określać cele rozmowy z Klientem;
    - Dopasować styl prowadzonych rozmów do stylu i typu Klienta;
    - Skutecznie wykorzystywać środki komunikacji werbalnej i niewerbalnej;
    - Rozumieć procesy i zjawiska psychologiczne związane z obsługą Klienta;
    - Zadawać Klientowi pytania i określać potrzeby Klienta;
    - Kontrolować przebieg rozmowy,
    - Aktywnie słuchać Klienta,
    - Wyjaśniać Klientowi korzyści wynikające z oferty,
    - Efektywnie radzić sobie z obiekcjami i trudnymi Klientami,
    - Udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej,
    - Stosować właściwe metody motywacji w zależności od potrzeb i możliwości.
     
    Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów. Sekwencje teoretyczne przeplatane są licznymi ćwiczeniami praktycznymi. Ciekawe techniki animacyjne, wymiana doświadczeń, analiza konkretnych przypadków, testy, dyskusja moderowana. W ramach szkolenia zajęcia prowadzone będą różnorodnymi metodami, łączącymi metody aktywne z wykładowymi: miniwykład, prezentacja multimedialna, praca w zespołach zadaniowych, ćwiczenia indywidualne, testy psychologiczne, odgrywanie scenek i prezentacja na forum grupy, analiza materiałów nagranych na taśmę video.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta