CeleDzięki szkoleniu dowiesz się jakie procesy decydują o postrzeganiu przez Klienta produktu/ usługi/ firmy w rozmowie face to face oraz w tekście pisanym, dowiesz się jakie elementy decydują o tym, czy Twój tekst zostanie przeczytany, czy Ty zostaniesz wysłuchany, nauczysz się wykorzystywać język korzyści w celu przyciągnięcia i utrzymania uwagi klienta, w taki sposób, by dostrzegał on te korzyści, które są dla niego decydujące, nauczysz się w jaki sposób przy pomocy nowoczesnych metod stworzyć i utrzymać trwałe relacje z klientem, poznasz podstawowe mechanizmy funkcjonowania umysłu, dzięki czemu zrozumiesz, w jaki sposób wpływać na umysły innych ludzi po to, aby podążali za Twoimi propozycjami, ideami?
Profil słuchacza / wymogiszkolenie skierowane jest do specjalistów marketingu, specjalistów public relations, handlowców i osób opiekujących się klientami, menadżerów odpowiedzialnych za motywację i efekty swoich zespołów, dziennikarzy, a także wszystkich osób zainteresowanych świadomym wykorzystaniem technik komunikacyjnych, zwiększających osobistą efektywność
Szczegółowe informacjeCZYLI JAK SPRAWIĆ BY KLIENT PODĄŻYŁ ZA TOBĄ
Zapraszam serdecznie na szkolenie, dzięki któremu zapoznacie się Państwo bliżej z zagadnieniami dotyczącymi komunikacji w biznesie. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili rozwijać i poszerzać perspektywy swojego życia zawodowego, osobistego i towarzyskiego, poznają efektywne modele komunikacji międzyludzkiej, zapoznają się z narzędziami umożliwiającymi diagnozę problemu i jego rozwiązanie, będą wiedzieć jak zbudować korzystny dla swojej firmy wizerunek w umyśle klienta.
PROGRAM SZKOLENIA
1 dzień - Wprowadzenie rozmówcy w nową rzeczywistość
Jak pracuje umysł i co z tego wynika?
Poprawne formułowanie celu: określanie stanu obecnego i stanu pożądanego.
- Jak tworzą się indywidualne ?mapy? rzeczywistości.
Logika czy emocje, czyli sekrety percepcji
W czym pomoże Ci synergia biznesowa?
- Nawiązywanie dobrego kontaktu: odzwierciedlanie, dostrojenie, prowadzenie.
Zmysłowe systemy reprezentacji świata, czyli jak dotrzeć do samego sedna
Meta-model języka czyli klucz do umysłu klienta
2 dzień - Tworzenie wizerunku
Sterowanie wrażeniami. Metody pozyskiwania emocjonalnej akceptacji rozmówcy:
? presupozycje i implikacje w służbie komunikacji pisanej i mówionej
? techniki wzbudzania sympatii, zaufania i autorytetu
? 5 najskuteczniejszych informacji, które sprawią, że Twój mail będzie o 47% bardziej efektywny
Przeramowanie jako efektywna metoda na trudne pytania
Czy wiesz, co Twój klient chce kupić:
? jak jeszcze bardziej wzmocnić język korzyści
9 niezbędnych elementów, którymi zbudujesz wizerunek swojej firmy podczas spotkania face to face, na targach, spotkaniach, eventach
? Zjawisko ?pierwszego wrażenia?
? Konstruowanie pożądanego wizerunku
? Zasady wywierania wpływu społecznego
? Dopasowanie technik wpływu do osób i okoliczności
?Generator Nowych Zachowań?
? Twój action plan - które elementy szkolenia zastosujesz jako pierwsze
Energizer motywacyjny
HARMONOGRAM SZKOLENIA
8.00 rozpoczęcie szkolenia8.00 do 9.30 szkolenie
9.30 do 9.45 przerwa - serwis kawowy
9.45 -11.15 szkolenie
11.15 do 11.30 przerwa - serwis kawowy
11.30 do 13.00 szkolenie
13.00 do 14.00 obiad
14.00 do 15.30 szkolenie
Od 15.30 do 17.00 konsultacje trenerskie
17.00 zakończenie szkolenia