SEO w Praktyce. Serwisy Przyjazne Wyszukiwarkom. - Szkolenie
Szczegółowe informacjeSam fakt posiadania własnej strony www przez firmę nie sprawi, że internauta ją znajdzie. Internauta – potencjalny klient – musi wiedzieć, że taka strona istnieje, musi mieć możliwość znalezienia jej. Klient zazwyczaj szuka nie firmy, a konkretnej usługi lub produktu, którym jest zainteresowany. Dlatego jednym z najważniejszych działań e-marketingu jest pozycjonowanie i optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, czyli SEO (Search Engine Optimization, Web Positioning). Poznanie tajników SEO pozwoli przyciągnąć uwagę (i pieniądze) internauty do naszej firmy, zbudować serwis przyjazny wyszukiwarkom (m.in. poprzez dobranie odpowiednich tagów, słów i fraz kluczowych), wypromować serwis tak, aby pojawiał się najwyżej w wynikach wyszukiwania oraz nadzorować i mierzyć skuteczność działań e-marketingowych.