Szczegółowe informacjeDylematy spotkań biznesowych są różne:
Kto powinien płacić?
Mówimy sobie na „Ty” czy na „Pan”?
O czym powinniśmy rozmawiać?
Kiedy przechodzimy do omawiania interesów?
Żegnamy się uściskiem dłoni?
Jeśli podczas pierwszego spotkania zrobisz niekorzystne wrażenie, jest mała szansa, że uda Ci się ubić interes. Jak wystrzec się tych błędów? Jak okazać szacunek swojemu rozmówcy?
Idąc na spotkanie musisz się odpowiednio przygotować. Przygotowanie to musi być merytoryczne, ale także musisz wiedzieć jak się zachować. Niezmiernie ważnym elementem jest także ubiór, pamiętaj, że:
Jak Cię widzą – tak Ci płacą.
Nie popełnij gafy!
Nasze szkolenie prezentuje zasady Savoir Vivre w odniesieniu do spotkań biznesowych. Już więcej nie będziesz się zastanawiać, jak postąpić.