Sales Training - Zaawansowane Warsztaty Umiejętności Handlowych
CeleCelem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach i grach szkoleniowych oraz trenują
poszczególne umiejętności w scenkach sprzedażowych.
Profil słuchacza / wymogiSzkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, handlowców, właścicieli firm, których zadaniem jest zwiększanie efektywności sprzedażowej. Przedstawiony program szkolenia zawiera w sobie najważniejsze zagadnienia sprzedażowe i negocjacyjne, które mają bezpośredni wpływ na uzyskanie wzrostu wyniku handlowego.
Szczegółowe informacje
Wartość szkolenia obejmuje:
UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU
MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z ZESZYTEM ĆWICZEŃ
OPRACOWANE WNIOSKI POSZKOLENIOWE PRZESŁANE MAILEM
CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA
INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU
POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE
PROGRAM SZKOLENIA
Zaprezentowany poniżej program jest kompleksową propozycją. Szkolenie zakłada realizację warsztatu w 16 godzin dydaktycznych. Program szkolenia został przedstawiony w postaci 4 bloków, w grupach do 14 osób. Program gwarantuje wysoki poziom skuteczności warsztatu, dzięki unikalnej metodzie szkolenia, która wypracowuje konkretne zachowania i odpowiedzi w rozmowie z klientem. Uczestnicy poznają i konfrontują przedstawione metody sprzedażowe w odniesieniu do nowych i stałych klientów. Poznają min. reguły wpływu społecznego, typologię zachowań i na jej podstawie wypracowują strategie sprzedażowe. Dodatkowym elementem jest wypracowanie działań typu „follow up”, które wzmocnią efekt szkoleniowy w dłuższej perspektywie czasu.
BLOK I Zwycięska umiejętność w rozmowie z klientem (3h)
- prezentacja z inspiracją, wprowadzenie do szkolenia
- poznanie doświadczeń uczestników
- gra sprzedażowa
- film z dyskusją moderowaną, który inspiruje do myślenia
1. Psychologia nastawienia na działanie. Teoria X, Y D. McGregora
2. Wzmocnienie swojego potencjału (dumy, wiary w siebie) jako klucza
do skuteczności w rozmowie z klientem
3. Błąd paralaksy w matematyce sprzedaży
4. Emocje a prawo wielkich liczb
5. Zwycięska umiejętność kluczem do osiągania skuteczności
BLOK II Sprzedawać w dobrym stylu (2h)
- diagnoza i analiza stylu sprzedaży
- dyskusja moderowana
- praca z casami handlowymi
1. Styl przyjacielski – rozmowa z empatią i emocjami
2. Styl asertywny – dyplomacja i elastyczność
3. Styl dominujący – rozmowa skutecznego akwizytora
4. Styl fachowiec – profesjonalista ekspert
5. Styl informator – doradca konkretny i rzeczowy
Blok III – Sprzedaż na wielu kanałach (5h)
- prezentacja
- dyskusja moderowana
- gra szkoleniowa
1. Obraz ważniejszy od słów i doświadczenie ważniejsze od oferty.
2. Prosprzedażowa komunikacja z klientem.
3. Kanały komunikacji sprzedażowej a systemy reprezentacji.
4. Autorytet sprzedażowy - Jak przedstawiać SIEBIE, FIRMĘ I PRODUKT?
5. Typologia zachowań klienta w kontekście metod sprzedaży
Blok IV – Sprzedaż doradcza (6h)
- zadania w zespołach
- dyskusja moderowana
- scenki handlowe
- tworzenie planu działania
1. Schemat sprzedaży doradczej – nowa jakość kontaktu z klientem
2. Reguły w sprzedaży doradczej – od kontaktu psychologicznego do kontraktu
3. Mapa problemów klienta
4. Kryteria podejmowania decyzji a poziomy potrzeb (świadomych, podświadomych i nie świadomych)
5. Metoda – PROBLEM, KONSEKWENCJA, ROZWIĄZANIE
6. Podstawowe założenia prezentacji sprzedażowej
7. Model CECHA, ZALETA, KORZYŚĆ
8. Reguły które warto znać min. NIEDOSTĘPNOŚĆ, AUTORYTET, WZAJEMNOŚĆ i inne