Rozwijanie Kompetencji Pracowników Poprzez Coaching i Delegowanie Zadań - Szkolenie
CeleCelem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy związanej ze skutecznym coachingiem, a także przećwiczenie praktycznych umiejętności niezbędnych podczas przekazywania zadań podwładnym i współpracownikom. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia dotyczące zasad i reguł obowiązujących w procesie coachingu, komunikacji podczas przekazywania zadań, a także przezwyciężania oporów w procesie delegowania, pojawiających się po stronie delegujących i pracowników.
Tutuł uzyskanyKażdy uczestnik otrzymuje dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN
Szczegółowe informacjeProgram szkolenia
Coaching
Czym jest coaching?
Kto to jest coach? - rola i zadania
Korzyści coachingu
Kiedy stosować coaching
Rodzaje coachingów i dopasowanie ich do wymagań organizacji
Etapy prowadzenia coachingu
Modele rozmowy coachingowej
Skuteczność komunikacji coachingowej
Umiejętności coacha
Aktywne słuchanie jako podstawowy element coachingu
„Pozycje terapeutyczne”
Przezwyciężanie barier komunikacyjnych
Budowanie relacji coachingowej
Uzasadnianie swoich poglądów – argumentacja
Obserwacja – co jest ważne i na co zwracać uwagę
Praktyka prowadzenia coachingu
Trudności i zagrożenia podczas spotkania
Różnorodność zachowań ludzkich
Planowanie i wyznaczanie celów i ścieżek rozwoju
Coaching i inne metody pracy – mentoring, konsulting