Różnice Interkulturowe w Funkcjonowaniu Zespołu i Organizacji - Szkolenie
Cele* zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy oraz różnicami wynikającymi z uwarunkowań kulturowych
* zaprezentowanie zalet i wad wynikających z różnic kulturowych
* przedstawienie zasad przenikania się płaszczyzn personalnej i kulturowej w środowisku pracy
* doskonalenie aktywnego słuchania pomimo barier i różnic kulturowych
* wyćwiczenie savoir-vivru w biznesie zagranicznym
* przekazanie narzędzi radzenia sobie z procesem asymilacji
* przedstawienie zależności pomiędzy stylem pracy a przynależnością kulturową
* ukazanie metod przystosowania organizacji do funkcjonowania w środowisku wielokulturowym
Szczegółowe informacje
KORZYŚCI:
poznanie i zrozumienie odmiennych stylów pracy wynikających z różnic kulturowych
uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynkach zagranicznych dzięki poznaniu różnic kulturowych w schematach organizacyjnych
wypracowanie pozytywnego wizerunku osobistego w kontaktach z zagranicznymi partnerami biznesowymi
umiejętne radzenie sobie ze stresem adaptacyjnym
zdobycie informacji na temat historycznych uwarunkowań wpływających na relacje międzykulturowe
Warsztat jest prowadzony przez Pana Krzysztofa Sobieraja.
Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia równiez w języku angielskim, francuskim i rosyjskim.