Ranking Skutecznej Komunikacji, Czyli Kobiety i Mężczyźni w Biznesie - Szkolenie

Więcej informacji

Ranking Skutecznej Komunikacji, Czyli Kobiety i Mężczyźni w Biznesie - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Szkolenie jest skierowane do osób, które pracują w zespołach składających się z kobiet i mężczyzn, a szczególnie do menedżerów kierujących osobami płci przeciwnej oraz do wszystkich zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji interpersonalnych.

    Po szkolenia uczestnicy będą potrafili:
    • skutecznie, osiągać cele w negocjacjach z różnymi osobami
    • sprawnie się porozumiewać w zespołach mieszanych i eliminować szum informacyjny
    • zapobiegać i neutralizować konflikty oraz polepszyć atmosferę w pracy
    • odpowiadać stosownie do percepcji i oczekiwań drugiej strony
    • właściwie przekazywać prośby, polecenia i uzyskiwać niezbędne informacje
    Dostaną też odpowiedzi na poniższe pytania:
    • Na czym polegają różnice w stylu konwersacyjnym kobiet i mężczyzn.
    • Jak bezkonfliktowo współpracować z osobami przeciwnej płci?
    • Jaka wiedza i umiejętności potrzebne są kobiecie, aby skutecznie zarządzać zespołem, w którym przeważają mężczyźni?
    • O czym powinien pamiętać mężczyzna, pracując w zespole składającym się z kobiet?
    Uczestnicy szkolenia będą też mogli uzyskać poprawę jakości swoich relacji w życiu prywatnym.

    Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności w zakresie:
    • psychologii funkcjonowania kobiet i mężczyzn w konflikcie;
    • różnic w strategiach podejmowania decyzji przez obie płcie;
    • odmienności w sposobach przekazywania informacji przez kobiety i mężczyzn;
    • odmiennych sposobów zachowania się obu płci w trudnych sytuacjach;
    • kierowania zespołami składającymi się w większości z przedstawicieli przeciwnej płci niż szef;
    • typowych konwencji i strategii w relacjach kobiet i mężczyzn.
    PROGRAM SZKOLENIA:
    1. Męskie i kobiece stereotypy zagrażające dobrej współpracy:
    • cechy mężczyzn - cechy kobiet;
    • zachowania charakterystyczne dla każdej z płci;
    • kobiety i mężczyźni w okowach norm społecznych;
    • stereotypy w osobistych doświadczeniach;
    • skutki działania stereotypów dla funkcjonowania zespołów i firm;
    2. Jakie reguły gry rządzą w świecie męskim a jakie w kobiecym i co z tego wynika:
    • główna zasada świata kobiet kontra główna zasada świata mężczyzn;
    • waga statusu a waga relacji w świecie kobiet i mężczyzn;
    • rola różnych typów informacji w relacjach kobiet i mężczyzn;
    • różnice w zachowaniach kobiet i mężczyzn w trudnych sytuacjach;
    • style komunikacji kobiet i mężczyzn w zależności od sfery;
    • męskie i kobiece wzorce prowadzenia dyskusji oraz ich efekty.
    3. Style podejmowania decyzji, kierowania ludźmi i rozgrywania konfliktu w zależności od płci:
    • kobiecy a męski styl podejmowania decyzji – współpraca i rywalizacja;
    • wydawanie poleceń i wyrażanie swoich opinii według kobiet i według mężczyzn;
    • konwencjonalna agresja a konwencjonalna uprzejmość;
    • przyznanie się do winy, wzięcie odpowiedzialności, przepraszanie a kwestie statusu i relacji w świecie kobiet i mężczyzn;
    • kobiecy a męski styl zarządzania w nowoczesnym biznesie.
    4. Budowanie skutecznej strategii współpracy między kobietami i mężczyznami.
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie