Radzenie Sobie w Trudnych Sytuacjach Sprzedażowych - Techniki Obrony Ceny - Szkolenie
Cele* Rozwijanie świadomości jak wielki wpływ na efekty podejmowanych działań ma sposób myślenia i przekonania
* Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z Klientami - trudne pytania, obiekcje
* Przygotowanie do rozmów o cenie - radzenia sobie z obiekcjami Klientów dotyczącymi kwestii finansowych, odpierania ataków cenowych
Szczegółowe informacjeCzas trwania: 2 dni (14 godz.)
Program:
Wpływ osobistych nastawień na efektywność w kontakcie z Klientem i procesie sprzedaży
Jak myślę o Kliencie ?
Jak oceniam swoje możliwości jako sprzedawcy ?
Przekonania na temat trudnych rozmówców - przekonania ograniczające efektywność procesu sprzedaży
Jak myślę o cenie i negocjacjach cenowych ?
Reguły wpływu w budowaniu relacji handlowych
Budowanie relacji formalnych i nieformalnych podczas rozmowy
Komunikacja jako wywieranie wpływu
zasady precyzyjnej i sugestywnej wypowiedzi
zadawanie pytań - jak sposób na kontrolę i prowadzenie rozmowy
Identyfikacja potrzeb Klientów - motywy i kryteria pozacenowe Klientów
Strategie i techniki przekonywania Klientów
Rozpoznawanie i przeciwdziałanie grom manipulacyjnym partnerów
Gry cenowe - uzasadnienie i obrona ceny
Wytrzymywanie ataku na cenę (obiekcje cenowe Klientów)
Kiedy jest najbardziej odpowiedni moment do prezentowania ceny ?
Argumentacja dostosowana do motywów i kryteriów działania Klientów
Rodzaje argumentacji (jedno- i dwustronna, racjonalna i emocjonalna)
Metafory, zdania, sugestie kierujące myślenie Klientów w pożądanym kierunku