Szczegółowe informacjeZarządzanie wizerunkiem oraz działania marketingowe są czymś więcej niż tylko sposobami na wyprzedzenie konkurencji. PR i marketing to sposób myślenia i działania, wymagający kreatywności, ale także wszechstronnej wiedzy.
Twoja wiedza
zarządzanie marketingowe
public relations
media relations
marketingowe strategie cen
Twoje umiejętności
przygotowywanie planów marketingowych
przeprowadzanie badań marketingowych
zaprojektowanie skutecznego przekazu reklamowego
przygotowanie mediaplanów
współpraca z dziennikarzami
zorganizowanie konferencji prasowej
przygotowanie kampanii reklamowej
Twój zawód
menedżer ds. marketingu w przedsiębiorstwie
pracownik działu strategii w agencji reklamowej
specjalista ds. PR w przedsiębiorstwie
rzecznik prasowy organizacji rządowej
event manager w agencji reklamowej
Sprzedawać niewidzialne
"Działaj z pasją... Taktyka realizowana z pełnym zaangażowaniem zawsze przynosi lepsze efekty Zdrowy rozsądek przydaje się tylko do pewnego momentu. Żeby osiągnąć porywające rezultaty, trzeba dać się ponieść wyobraźni".
Harry Beckwith "Sprzedać niewidzialne"