Public Relations Administracji Publicznej - Szkolenie

Więcej informacji

Public Relations Administracji Publicznej - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Cel szkolenia
    Uczestnicy szkolenia zapoznają się z metodami kreowania pozytywnego wizerunku instytucji oraz najważniejszymi technikami public relations. Zdobędą umiejętności opracowywania strategii public relations oraz organizacji działań PR w instytucji.

    Uczestnicy
    Szkolenie adresowane jest do pracowników administracji publicznej odpowiedzialnych za utrzymywanie kontaktów z otoczeniem i chcących rozszerzyć swoja wiedzę oraz umiejętności z zakresu kształtowania reputacji instytucji publicznych.
    Program

    1. Czym zajmuje się public relations?

    a. Public relations jako tworzenie reputacji
    b. Etyka Public Relations
    c. Public relations jako dialog z otoczeniem

    2. Rola badań marketingowych w kształtowaniu PR instytucji

    a. Funkcje badań marketingowych
    b. Rodzaje badań marketinowych
    c. Metody badania opinii

    3. Identyfikacja wizualna instytucji

    a. Determinanty wizerunku
    b. Opracowanie materiałów promocyjnych - ulotki, informatory
    c. Dress code pracowników administracji publicznej

    4. Planowanie strategii PR

    a. Wybór celów działań PR
    b. Analiza potrzeb i możliwości partnerów zewnętrznych oraz wewnętrznych
    c. Przygotowanie budżetu
    d. Opracowanie programu i harmonogramu działań

    5. Komunikacja wewnętrzna jako narzędzie PR

    a. Proces komunikacji interpersonalnej
    b. Bariery w procesie komunikacji w instytucji
    c. Narzędzia komunikacji wewnętrznej

    6. Efektywna komunikacja z partnerami zewnętrznymi

    a. Identyfikacja najważniejszych partnerów instytucji, ich potrzeb i potencjału
    b. Techniki komunikowania się z partnerami zewnętrznymi
    c. Lobbying

    7. Organizacja imprez PR

    a. "Drzwi otwarte"
    b. Konferencje
    c. udział w imprezach targowych

    8. Kontakty z mediami

    a. Przygotowanie komunikatów informacyjnych do mediów
    b. Kontakty z dziennikarzami
    c. Przygotowanie do wywiadów
    d. Organizacja konferencji prasowej
    Metody
    Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów, uczestnicy mają okazję przygotować własne projekty działań PR.
Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations

  • Studia I Stopnia-Marketing i Public Relations

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Rzecznik Prasowy

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Public Relations z elementami Psychologii Zarządzania

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • Instytucjonalny PR - Budowanie Wizerunku Firmy/Urzędu - Szkolenie

  • Centrum: Business Bridge Group
  • Więcej informacji
  • public relations - studia II stopnia (uzupełniające magisterskie)

  • Centrum: Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • public relations i multimedia w pracy nauczyciela - studia podyplomowe

  • Centrum: Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • public relations - studia I stopnia

  • Centrum: Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
  • Więcej informacji