Szczegółowe informacjeSzkolenie skierowane jest do pracowników działów public relations, marketingu, działów informujących otoczenie firmy (wewnętrzne i zewnętrzne) o jej działaniach oraz osób zainteresowanych pracą w branży PR. Trenerzy nauczą uczestników właściwego korzystania z narzędzi służących komunikacji zarówno wewnątrz firmy, jak i komunikacji zewnętrznej. Ponadto uczestnicy kursu zdobędą praktyczną wiedzę na temat tworzenia i wdrażania projektów strategicznego public relations dla organizacji, co pozwoli im na samodzielne wykonywanie zadań w obszarze PR, takich jak kontakty z mass mediami czy komunikacja w sytuacjach kryzysowych.
Program szkolenia
1. Podstawowe informacje o Public Relations
Co to jest PR? - podstawowe pojęcia i definicje
Rola PR w strategii marketingowej firmy
PR a reklama - różnice
Budowa i realizacja skutecznej strategii PR
2. Narzędzia PR
Komunikacja wewnętrzna w firmie
Organizacja imprez
Sponsoring
Media Relations
E-PR
3. Podstawy kontaktów z mediami
Jak efektywnie kontaktować się z mediami
Organizacja biura prasowego
Monitoring mediów
Organizacja konferencji prasowej
Przygotowanie informacji prasowych
4. Komunikacja w trudnych sytuacjach
Podstawy komunikacji w sytuacjach kryzysowych
Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowe - 16 godzin