CeleCelem kształcenia jest poznanie przez studentów dziedziny zarządzania organizacją jaką jest Public Relations. Wykładowcy legitymują się dorobkiem nie tylko naukowym, ale także praktycznym: pełnili funkcje szefów komórek PR w różnych organizacjach, kierowali kampaniami politycznymi, byli redaktorami naczelnymi w mass mediach, dziennikarzami w prasie, radio i telewizji.
Szczegółowe informacjeW oparciu o te doświadczenia przedstawiając zarządzanie informacjami (PR) posługują się licznymi przykładami zrealizowanych przez siebie przedsięwzięć. Wykłady i ćwiczenia obejmują cały obszar działań PR:
- miejsce komórki PR w strukturze organizacji
- relacje PR - marketing
- komunikację wewnętrzną
- kontakty z mass mediami
- działania antykryzysowe
- postępowanie w kryzysie
- lobbing - komunikację międzykulturową
- audyt komunikacyjny
- relacje inwestorskie
Dużą wagę przywiązujemy do technik wspomagających działania PR, a także do poznania przez studentów dyscyplin pokrewnych:
Studenci uczestniczą w treningach studio telewizyjnym, gdzie oswajają się z mikrofonem i kamerą. Poznają też podstawy pracy dziennikarskiej, by móc w przyszłości kompetentnie pełnić funkcję rzecznika prasowego i zajmować się komunikacją wewnętrzną.