Public Relations – Jak Strategicznie Zaplanować i Skoordynować Całość Działań - Szkolenie
Profil słuchacza / wymogiSzkolenie dedykowane jest:
→ osobą posiadającym praktykę i wstępne doświadczenie w public relations, które chcą przenieś swoje działania i skuteczność „o poziom wyżej”
→ osobą zajmującym się całością PR w instytucjach, koordynujące różne obszary PR i szukające sposobów lepszego ich wykorzystania
→ dyrektorom i kierownikom działów PR, samodzielnym specjalistom ds. PR, account executives i account managers w agencjach PR
Szczegółowe informacjeRamowy program szkolenia:
Jakimi obszarami może/powinien zajmować się PR
Specyfika poszczególnych obszarów - cele, zasady i reguły, narzędzia.
- Komunikacja wewnętrzna
- Media relations
- Sponsoring
- Event
- Działalność społeczna
- Komunikacja kryzysowa
- Goverment relations
- e-PR
- Public Affairs & Lobbying
- Inwestor relations
- Kontakty z partnerami, B2B PR
Planowanie w PR - na czym polega różnica pomiędzy strategia a taktyką
Informacje organizacyjne:
Miejsce: Warszawa
Godziny zajęć: 9-17
Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, serwis kawowy, lunch, Statistical Fact Book - Rocznik Przemysłu Mediowego za rok 2008.