Public Relations – Jak Strategicznie Zaplanować i Skoordynować Całość Działań - Szkolenie

Więcej informacji

Public Relations – Jak Strategicznie Zaplanować i Skoordynować Całość Działań - Szkolenie

  • Profil słuchacza / wymogi Szkolenie dedykowane jest:
    → osobą posiadającym praktykę i wstępne doświadczenie w public relations, które chcą przenieś swoje działania i skuteczność „o poziom wyżej”
    → osobą zajmującym się całością PR w instytucjach, koordynujące różne obszary PR i szukające sposobów lepszego ich wykorzystania
    → dyrektorom i kierownikom działów PR, samodzielnym specjalistom ds. PR, account executives i account managers w agencjach PR
  • Szczegółowe informacje Ramowy program szkolenia:
    • Jakimi obszarami może/powinien zajmować się PR
    • Specyfika poszczególnych obszarów - cele, zasady i reguły, narzędzia.
      - Komunikacja wewnętrzna
      - Media relations
      - Sponsoring
      - Event
      - Działalność społeczna
      - Komunikacja kryzysowa
      - Goverment relations
      - e-PR
      - Public Affairs & Lobbying
      - Inwestor relations
      - Kontakty z partnerami, B2B PR
    • Planowanie w PR - na czym polega różnica pomiędzy strategia a taktyką
    • Budowanie strategii działań komunikacyjnych
    • Planowanie taktyczne - dobór narzędzi, harmonogramowanie, budżetowanie
    • Mierzenie efektywności działań PR
    Trener: Sebastian Łuczak

    Informacje organizacyjne:
    Miejsce: Warszawa
    Godziny zajęć: 9-17
    Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
    materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, serwis kawowy, lunch, Statistical Fact Book - Rocznik Przemysłu Mediowego za rok 2008.
Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations 2