Psychologia Większej Sprzedaży - Szkolenie

Więcej informacji

Psychologia Większej Sprzedaży - Szkolenie

  • Cele Zmiana nastawienia i przyzwyczajeń w kontaktach z klientami. Wskazanie narzędzi wpływu i obrony, oraz wzmocnienie pozytywnych zachowań, wypracowanie konstruktywnych nawyków i zachowań w rozmowach i przekazywaniu informacji.
  • Profil słuchacza / wymogi Handlowcy, pracownicy działów sprzedaży
  • Szczegółowe informacje Program szkolenia Profesjonalna postawa handlowa
    Co to znaczy być profesjonalnym
    Ocena swoich słabych i mocnych stron
    Sztuka prezentacji
    Język jako narzędzie wpływu w kontaktach handlowych
    Sztuka prezentowania oferty językiem zalet dla klienta
    Przygotowanie prezentacji - rodzaje notatek,  budowanie struktury i treści
    Mówienie językiem korzyści, czyli jestem doradcą
    Radzenie sobie z zastrzeżeniami
    Typologia klientów ze względu na sposób zbierania informacji
    „Trudny" klient - sposoby współpracy - nasze własne ograniczenia
    Zastrzeżenia- ich istota i rola
    Komunikacja i asertywność
    Co jest ważne podczas rozmów handlowych?
    Sposoby współpracy z klientem agresywnym
    Techniki asertywne jako zespół czynności pozwalających na unikanie agresji / ucieczki oraz element wpływu i obrony,
    Odmowa, zamiana oceny na opinię - emocje, niezgoda / zgoda, moja opinia, zamglanie - możliwe, że..., poszukiwanie i uprzedzanie krytyki, granica
    Autotest asertywności
    Pułapki i manipulacje
    Co zrobić, kiedy klient mówi „nie"- technika postępowania
    Najczęściej spotykane  sytuacje manipulacyjne i sposoby postępowania wobec nich
    Budowanie własnej postawy - motywacji
    Trudne elementy w pracy - stres i sposoby radzenia sobie z nim
    Pozytywne nastawienie
    Kreowanie wizerunku
Więcej informacji

Inne informacje związane z handel