CeleWyposażenie uczestników w niezwykle silne narzędzie, jakim jest umiejętność stosowania wiedzy z zakresu psychologii koloru.
Zdobyte kwalifikacje pozwolą identyfikować typ klienta, a także dostosować przekaz i sposób komunikacji do jego osobowości. Pomogą w trafnym jej rozpoznaniu, a tym samym - zwiększeniu efektywności pracy.
Szczegółowe informacjeKolor ma moc. Zwykle nie uświadamiamy sobie, jak wielką. Kolory wiele mówią o naszej osobowości, mogą oddziaływać na nasze decyzje. Wiedza o umiejętnym stosowaniu koloru pozwala na wykorzystanie go zgodnie ze naszymi oczekiwaniami. Świadomie i odpowiednio zastosowane barwy wpływają na wzrost popularności danego produktu, usługi. Mają także duże znaczenie przy aranżacji miejsc sprzedaży.
Psychologia koloru pozwala także na rozpoznawanie osobowości i typów psychologicznych naszych rozmówców.
Grupa docelowa:
Kurs przeznaczony jest dla osób, które:
Pracują w pionie sprzedaży bezpośredniej (np. przedstawiciel handlowy, merchandiser, sprzedawca)
Mają bezpośredni kontakt z klientem
Pragną poznać nowoczesne techniki sprzedaży
Zamierzają podjąć pracę tego typu i już teraz chcą zwiększyć swoje kompetencje
Chcą sprawnie komunikować się z innymi
Są świadome konieczności podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia umiejętności interpersonalnych
Chcą poznać i zrozumieć motywy własnych działań i dokonywanych wyborów
Zawartość kursu:
Kolor
Rozwijanie osobowości za pomocą koloru i rysunku
Charakterystyka psychologiczna człowieka na podstawie koloru
Funkcja koloru w sprzedaży
Zasoby osobiste i społeczne, sprzyjające zdrowiu jednostki. Jakość życia związana ze zdrowiem