Korzyści
Absolwenci studiów poznają narzędzia psychologiczne, wytrenują skuteczne taktyki negocjacyjne i mediacyjne, zidentyfikują typowe zachowania konsumenckie oraz tajniki psychologii reklamy. Zajęcia umożliwią uczestnikom podniesienie kompetencji w zakresie zarządzania sobą i zespołem, wdrażania w firmie wybranych elementów polityki personalnej, radzenia sobie z konfliktem oraz psychomanipulacją. Dzięki treningom komunikacji, prezentacji, wystąpień publicznych oraz planowania czasu, studia rozwiną u słuchaczy umiejętności interpersonalne, tak pożądane w profilu nowoczesnego menedżera. Absolwenci studiów rozwiną kompetencje, które mogą stać się ich najmocniejszą stroną w kontaktach zawodowych.
Praktyczny charakter studiów
Od podstawowej wiedzy z zakresu psychologii ogólnej i społecznej, przez warsztaty interpersonalne, po etykietę biznesu program kompleksowo przygotowuje uczestników do swobodnego i pewnego poruszania się w świecie biznesu. Zajęcia zakładają zapoznanie uczestników studiów z narzędziami i metodami wykorzystywanymi w kontaktach interpersonalnych, których umiejętne stosowanie niejednokrotnie może wpłynąć na postawę lub decyzję biznesową kontrahenta. Wykładowcy realizują także gry, które wymagają od uczestników zaangażowania, przedsiębiorczości, umiejętności prowadzenia rozmów w warunkach konfliktu interesów, asertywności, komunikatywności, myślenia analitycznego oraz rozwijania cech przywódczych. Na zajęciach wykorzystuje się kamery video, co stwarza możliwość efektywniejszego uzyskania pożądanych umiejętności.
Kadra
Kadrę dydaktyczną na studiach stanowią wykładowcy akademiccy oraz trenerzy posiadający wieloletnią praktykę w szkoleniu z zakresu psychologii biznesu. Wykładowcy na tym kierunku to m.in.: dr Bożena Kłusek- Wojciszke, Paweł Błaszkiewicz, Marlena Chociej, Anna Gapińska, Krzysztof Grabowski, Maria Smółka .
Program
1. Wybrane zagadnienia psychologii ogólnej i społecznej (16 godz.)
2. Techniki wpływu społecznego (8 godz.)
3. Psychologia reklamy (8 godz.)
4. Sztuka perswazji i przemawiania. Trening prezentacji i wystąpień publicznych (16 godz.)
5. Techniki komunikacji w biznesie (16 godz.)
6. Umiejętności negocjacyjne i mediacje. Twórcze rozwiązywanie konfliktów (16 godz.)
7. Inteligencja emocjonalna (8 godz.)
8. Proces rekrutacji i selekcji – jak wybrać najlepszych (12 godz.)
9. Przywództwo i władza (8 godz.)
10. Motywowanie pracowników (8 godz.)
11. Praca zespołowa jako skuteczna strategia organizowania pracy (16 godz.)
12. Doskonalenie zarządzania czasem. Trening strategicznego planowania aktywności zawodowej (12 godz.)
13. Wewnętrzny coaching menedżerski. Rozwój kompetencji osobistych w profilu nowoczesnego menedżera (16 godz.)
14. Stres i wypalenie zawodowe w pracy – aktywny trening antystresowy(8 godz.)
15. Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji (8 godz.)
16. Seminarium dyplomowe (8 godz.)
Szczegółowy program studiów
Forma zaliczenia:
1. Test sprawdzający
2. Praca dyplomowa