Szczegółowe informacjePrognozowanie - szkolenia Prognozowanie i Zarządzanie Popytem - FCST„Forecasting and Demand Management”
Szkolenia z prognozowania popytu zostały ułożone w cykl szkoleniowy „Prognozowanie i Zarządzanie Popytem” obejmujący najważniejsze zagadnienia dotyczące prognozowania w przedsiębiorstwie – jako części zintegrowanego systemu planistycznego w łańcuchu dostaw. Poruszane tematy omawiają zasady prawidłowego budowania prognoz i zarządzania prognozą. Ze względu na znaczny rozmiar materiału, cykl składa się z dwóch szkoleń: części pierwszej „Fundamenty Prognozowania” oraz części drugiej „Zarządzanie Procesem Prognostycznym".
Na szkolenia z prognozowania popytu składają się dwa modułu szkoleniowe (czas trwania każdego z nich - dwa dni):
FFC - Fundamenty Prognozowania
Celem szkolenia „Fundamenty Prognozowania” jest zrozumienie potrzeby i celów prognozowania oraz nabycie praktycznych umiejętności prognozowania.
Szkolenie jest skierowane do kierowników logistyki, supply chain, marketingu i sprzedaży, analityków sprzedaży oraz wszystkich osób zaangażowanych w przygotowanie prognoz i planowanie sprzedaży, pragnących budować i udoskonalać proces prognozowania w oparciu o najwyższe światowe standardy. Jest również przeznaczone dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z prognozowaniem. To szkolenie z prognozowania popytu zawiera dokładne wprowadzenie w tematykę prognozowania, systematyzuje wiedzę, słownictwo i metodologię.
AFC - Zarządzanie Procesem Prognostycznym
Szkolenie „Zarządzanie Procesem Prognostycznym” ugruntowuje wiedzę i rozwija techniki przedstawione w części pierwszej „Fundamenty Prognozowania” oraz przekazuje wiedzę dedykowaną osobom odpowiedzialnym za zarządzanie procesem prognozowania, dotyczącą projektowania procesu prognostycznego oraz zarządzania nim zgodnie z najlepszymi światowymi praktykami.
To szkolenie z prognozowania jest skierowane do kierowników logistyki, supply chain, marketingu i sprzedaży, analityków sprzedaży oraz wszystkich osób zaangażowanych w firmie w projektowanie, wdrażanie i usprawnianie procesu planowania sprzedaży oraz osób pragnących rozwijać swoje umiejętności prognostyczne.