Cel szkolenia:
Pogłębienie wiedzy oraz doskonalenie umiejętności w zakresie organizacji i zarządzania zakładami świadczącymi usługi gastronomiczne. Program tego szkolenia kładzie szczególny nacisk na problemy związane z prawidłowym planowaniem, realizacją, kontrolingiem i rozliczaniem usług oraz profesjonalną i efektywną organizacją bankietów i cateringu.
Metodyka zajęć:
Wykład, prezentacja, dyskusja moderowana, konwersatorium, warsztaty.
Program szkolenia:
-
Organizacja usług gastronomicznych
-
Karty menu
-
karty całodzienne
-
karty specjalne
-
karty okolicznościowe
-
Imprezy gastronomiczne - od oferty do realizacji
-
Śniadania w obiekcie hotelarskim
-
Elementy rzemiosła kelnerskiego dla menadżerów
-
polityka zatrudniania personelu obsługującego
-
funkcje, umiejętności i sprawność kelnera oraz barmana
-
kontrola w oparciu o wiedzę zawodową
-
Prawne aspekty działalności gastronomicznej
-
przepisy prawne dotyczące hotelarstwa i gastronomii - wybrane elementy prawa cywilnego, handlowego, pracy
-
prawo "żywnościowe" - zagadnienia zdrowotne żywności i żywienia, zasady GHP i GMP, wymagania systemu HACCP
-
Etyka - równość w prawach i obowiązkach wszystkich uczestników pracy
-
Marketing w gastronomii
-
tworzenie portfela usług zaspokajających potrzeby docelowego nabywcy
-
proces podejmowania decyzji zakupu usług i zachowania nabywcy
-
promocja i techniki sprzedaży w warunkach silnej konkurencji
-
cena jako składnik kompozycji marketingowej
-
Komunikacja interpersonalna dla pracowników branży gastronomicznej
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi przy wykorzystaniu marketingu wewnętrznego
Szkolenie prowadzą:
Wykładowcy - trenerzy posiadający duże umiejętności, rzetelną wiedzę i bogaty warsztat metodyczny. Są aktywnymi zawodowo fachowcami w swoich dziedzinach, mającymi wieloletnie doświadczenie doradcze i szkoleniowe. Prowadząc zajęcia koncentrują się na przekazywaniu praktycznych rozwiązań.