Profesjonalne Negocjacje - Szkolenie

Więcej informacji

Profesjonalne Negocjacje - Szkolenie

  • Cele "W biznesie nie otrzymujesz tego na co zasługujesz, tylko to co wynegocjujesz". Dobry negocjator jest Zwycięzca i dzięki szkoleniu poznasz techniki i metody negocjacyjne, które pozwolą być Wygranym.
    Szkolenie uświadomi uczestnikom, jaki styl negocjacji najbardziej im odpowiada. Trening pomoże odkryć mocne i słabe strony. Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacyjnymi, które będą potrafili stosować właściwe na danym etapie rozmów.

    Nabycie umiejętności stosowania skutecznych technik negocjacyjnych, poznanie sposobów radzenia sobie z trudnym partnerem.
    Poznanie technik zwiększających efektywność menadżerów i handlowców oraz poznanie, identyfikowanie i utylizowanie manipulacji stosowanych przez drugą stronę.
  • Praktyki Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
    Teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia - 20 % czasu szkolenia
    Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, gry sytuacyjne, autoprezentacja i odgrywanie ról - 80 % czasu szkolenia
  • Szczegółowe informacje Program:

    Negocjator – w poszukiwaniu ideału.

    Mózg myśli, instynkt kieruje - Biologiczne podstawy negocjacji.

    „Neandertalczyk” w każdym z nas – pomaga czy przeszkadza w negocjacjach?

    Profil idealnego negocjatora.

    Psychologiczne podstawy negocjacji.

    Pierwszorzędowy wybór strategiczny.

    Kiedy podejmujemy negocjacje?

    Czy mamy inne wyjście?

    Drugorzędowy wybór strategiczny

    Negocjacje integracyjne (wygrana/wygrana) – czy to w ogóle możliwe?

    Negocjacje dystrybucyjne (wygrana/przegrana)

    A co z tym wszystkim mają wspólnego relacje?

    Zasady zagarniacza. (dążącego do wygranej kosztem drugiej strony)

    Poznaj broń „przeciwnika” - sposoby rozpoznawania i utylizowania zachowań i taktyk dystrybucyjnych.

    Teoria gier a realne negocjacje.

    Dylemat więźnia.

    Informacja – jej rola w negocjacjach.

    Komunikacja w relacji Klient/sprzedawca.

    Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.

    Sztuka przekonywania do własnego zdania.

    Typologia słuchaczy/Klientów.

    „Technologie” prezentacyjne.

    Zwroty „parzące” i „nęcące”.

    Technika kwitowania pytań.

    Etapy negocjacji

    Przygotowanie
    • Dlaczego większość pomija ten etap, i jakie są tego konsekwencje?
    • BATNA – kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie w negocjacjach.
    • Bufory negocjacyjne, punkt oporu.
    Otwieranie
    • Jak Cię widzą tak Cię piszą. - Rola i znaczenie „opakowania”.
    • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
    • Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem.
    • Techniki otwarcia.
    • Przedstawianie się, prezentowanie firmy, elementy etykiety biznesowej.
    Opakowywanie
    • Techniki rozwinięcia.
    • Badanie potrzeb, metoda „rzucania kamieni”.
    • Prezentacja oferty.
    • Język korzyści.
    Targowanie
    • Sprawdzone taktyki targowania.
    • Kiedy ustępować i jak nie popełnić błędu.
    • Sposoby radzenia sobie z impasem.
    Zakończenie
    • Taktyki zakończenia.
    • Spisywanie ustaleń – kto, kiedy i dlaczego?
    • Jak sprawić aby druga strona była jeszcze bardziej zadowolona?
    Negocjacje wygrana/wygrana (win / win) jako metoda rozwiązywania problemów i budowania pozycji na konkurencyjnym rynku.

    Strategia szachowa – zasady negocjacji integracyjnych.

    Trzeciorzędowy wybór strategiczny.

    Co zrobić, gdy my chcemy negocjować integracyjnie a druga strona nie zamierza?

    Taktyki sprowadzania „zagarniacza” na drogę integracyjną.

    31 najczęściej stosowanych taktyk i chwytów negocjacyjnych.

    Jak je rozpoznać i jak się przed nimi bronić?

    Jak z nich bezpiecznie korzystać.

    Indywidualny Plan Działania

    Czy jestem gotów na nową jakość swojej pracy, ale i swojego życia?

    Szczegółowe , pisemne wyznaczenie przez uczestników swoich celów osobistych i zawodowych.

    Certyfikaty:
    TAK - Certyfikat VIDI
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

  • Zarządzanie społecznością lokalną

  • Centrum: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
  • Więcej informacji
  • Savoir - vivr'e w Biznesie - Szkolenie

  • Centrum: Prospero Business Training
  • Więcej informacji
  • Komunikacja i Techniki Wywierania Wpływu - Szkolenia

  • Centrum: Prospero Business Training
  • Więcej informacji
  • Nowoczesna Korespondencja Biznesowa - Szkolenie

  • Centrum: Prospero Business Training
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Komunikacja Międzykulturowa

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie rozwojem na poziomie lokalnym i regionalnym.

  • Centrum: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Ekonomika Zarządzania w Sytuacjach Kryzysowych

  • Centrum: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
  • Więcej informacji