Profesjonalna Sprzedaż i Obsługa Klienta - Szkolenie

Więcej informacji

Profesjonalna Sprzedaż i Obsługa Klienta - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje
    Cele szkolenia:
    • Wykształcenie wśród uczestników umiejętności właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami
    • Budowanie długotrwałych relacji z klientami
    • Poznanie standardu rozmowy sprzedażowej
    • Ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych wystepujących podczas rozmowy sprzedażowej
    • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas bezpośredniej obsługi.
    Grupa docelowa:
    • Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów sprzedaży, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w punktach sprzedaży
    • Szkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się obsługą klienta biznesowego i obsługą klienta indywidualnego w punktach sprzedaży.
    Korzyści dla uczestnika i organizacji:
    • Uczestnicy potrafią profesjonalnie obsługiwać klienta w kontakcie bezpośrednim
    • Umiejetność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
    • Budowa wizerunku firmy dbającej o swoich klientów
    • Zwiększenie szans sprzedażowych poprzez wzrost satysfakcji klientów z obsługi
    • Budowanie długofalowych relecji z klientami
    Tematyka szkolenia:
    • Standard rozmowy sprzedażowej
    • Nawiązanie kontaktu z klientem
    • Badanie potrzeb
    • Aktywne słuchanie
    • Prezentacja oferty
    • Pokonywanie obiekcji
    • Techniki finalizacji
    • Pożegnanie klienta
    • Trudne sytuacje w obsłudze klienta
    Metodyka szkolenia:
    Prezentacja trenera, dyskusja moderowana, burza mózgów, ć wiczenia indywidualne i w grupach
     
    Czas trwania:
    2 dni x 8h
     
    Wielkość grupy:
    od 10 do 16 osób
     
    Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, coach, pedagog. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności miękkich tj. techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, rozmowa handlowa czy telemarketing. Prowadzi również szkolenia dla kadry menadżerskiej niskiego i średniego szczebla-budowanie zespołu sprzedażowego, coaching, motywacja. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w jednej z wiodących firm z branży telekomunikacyjnej na stanowisku handlowca, managera a  następnie jako trener wewnętrzny. Najlepiej "czuje" się realizując szkolenia warsztatowe, które dają możliwość praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy i umiejętności.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta