Szczegółowe informacjeSzkolenie przygotowuje hostessy do profesjonalnej obsługi każdego typu klienta i imprezy.
Uczestnicy poznają znajomość obyczajów i form towarzyskich oraz umiejętność postępowania i radzenia sobie w różnych złożonych sytuacjach życiowych i zawodowych. Dobre obyczaje to nie tylko kwestia tego kto komu się przedstawia pierwszy lub tego kto komu powinien ustąpić miejsca w środkach komunikacji miejskiej. To kwestia kultury języka, stroju, zachowania przy stole i wielu innych elementów. Umiejętność właściwego zachowania się w każdej sytuacji przestała być już umiejętnością pożądaną, stała się koniecznością. Język Savoir-vivre obowiązuje zarówno podczas spotkań biznesowych jak i towarzyskich, zaś znajomość zasad międzynarodowej etykiety ułatwia odnaleźć się w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji ponieważ klient na równi z kompetencją merytoryczną kontrahenta ceni traktowanie z szacunkiem i uwagą oraz kulturalną obsługę.
Niniejsze szkolenie ma na celu nauczyć uczestników m.in swobody prezentacji, komunikacji i wystąpień przed publicznością oraz umiejętnego używania sztuki perswazji w celu świadomego kształtowaniu swojego wizerunku jak i firmy którą się prezentuje. Wzmocni silne strony każdej hostessy i pomoże w korekcie postaw niepożądanych tak aby to jak mówi i to co robi zawsze odbywało się przy uwzględnieniu najwyższych standardów obsługi klienta.
Korzyści dla uczestników
Pozyskanie umiejętności nawiązywania profesjonalnej rozmowy oraz zachowania się w towarzystwie z różnymi typami klientami z elementami savoir-vivre;
Umiejętne zachowanie się podczas każdego typu promocji, imprez spotkań biznesowych, forum, eventów itp;
Sposoby unikania "gafy" towarzyskiej;
Podstawy zachowania wywołujące planowane dobre wrażenie;
Umiejętność doboru odpowiedniego stroju i fryzury do okoliczności;
Sztuka prezentacji czyli jak przykuwać uwagę?;
Udoskonalenie komunikacji z klientem poprzez poznanie zasad etykiety;
Poznanie zasad przyjmowania gości podczas bankietów;
Umiejętność powitania i towarzyszenia klientom w sytuacjach biznesowych;
Poznanie właściwej organizacji imprez, przyjęcia biznesowego;
i wiele innych.
Szkolenie polecamy dla
Szkolenie polecane dla osób które występują publicznie, prezentują siebie jak i produkty oraz usługi. Szczególnie dedykowane dla Hostess.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Interaktywne warsztaty poprzez dyskusje i inne techniki aktywizujące do nauki;
Inspirujące przykłady i historie nawiązujące do branż, z których są uczestnicy;
Praca indywidualna i zespołowa oraz burza mózgów;
Wykorzystanie prezentacji multimedialnych oraz innych dostępnych narzędzi;
Praca z kamerą video, rejestrująca i pozwalająca na bieżąco analizować zachowania uczestników i modyfikować je na poprawne.
Program szkolenia
Profesjonalny wizerunek Hostessy:
jak się dobrze zaprezentować (garderoba, makijaż i fryzura);
jak wyglądać profesjonalnie: typy urody i osobowości, dobre rady;
komunikacja wizualna: co komunikujemy swoim ubiorem, fryzurą, makijażem;
komunikacja werbalna: głos, jego natężenie, sposoby wyrażania emocji;
kultura osobista;
jak unikać błędów?
Umiejętność komunikowania się. Dlaczego ludzie nas słuchają?
co lubimy, a czego nie lubimy w mówcy;
co ludzie zapamiętują z usłyszanych informacji;
dlaczego ważna jest konieczność poznania odbiorcy?