Profesjonalna Asystentka/Sekretarka - Wsparcie Szefa - Szkolenie
Szczegółowe informacje Praca sekretarki i asystentki wymaga wielu umiejętności tj. podzielność uwagi, umiejętności komunikacyjnych, czy dobrej organizacji pracy.
Osoba pracująca w sekretariacie jest człowiekiem „pierwszego kontaktu”
z firmą, to ona buduje wizerunek i kształtuje pierwsze nastawienia
u klientów. Z myślą o Państwu przygotowaliśmy szkolenie pt:
ü podniesienie świadomości sekretarek/ asystentek w efektywnym funkcjonowaniu jako „wsparcie” szefa;
ü rozwój umiejętności asertywnej komunikacji interpersonalnej;
ü zbudowanie fundamentu asertywnej postawy poprzez zapoznanie asystentek/sekretarek
z najważniejszymi zasadami efektywnej komunikacji;
ü nabycie i przećwiczenie nowych nawyków komunikacyjnych w celu zapobiegania i rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy, celem skuteczniejszego realizowania zadań oraz obniżenia poziomu stresu;
ü skuteczniejszego realizowania zadań oraz obniżenia poziomu stresu;
Korzyści z treningu:
ü rozwój umiejętności kreowania pozytywnego wizerunku firmy;
ü skuteczniejsze komunikowanie się z klientami firmy w kontaktach bezpośrednich oraz przez telefon
ü lepsze radzenie sobie z tzw. trudnymi zachowaniami klientów szefa poprzez rozwój asertywnej postawy i poznanie narzędzi asertywnych zachowań;
ü rozpoznawanie i unikanie barier komunikacyjnych;
ü poznanie wpływu na rozmowę mowy ciała: gestów, mimiki, głosu, dystansu;
ü przećwiczenie korzystania z narzędzi skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej (parafraza, pytania, truizmy, aktywne słuchanie, itp.);
ü zdobycie wiedzy jak świadomie budować własny pozytywny wizerunek poprzez poznanie podstawowych zasad savoir-vivre’u;
ü zrozumienie, jak ważne są emocje w procesie komunikowania się;
ü zwiększenie umiejętności radzenia sobie ze stresem i jego skutkami;
Trener: Doświadczony i wykwalifikowany trener / konsultant o doskonałych zdolnościach komunikacyjnych i analitycznych, z umiejętnością projektowania szkoleń „szytych na miarę”, zaangażowany w pracę, z doświadczeniem menedżerskim i praktyką w sprzedaży, specjalizujący się w tzw. szkoleniach „miękkich” oraz coachingu, kreatywny, z poczuciem humoru. Głównym obszarem jej zainteresowań jest inteligencja emocjonalna i związane z nią obszary kompetencji osobistych i społecznych. Absolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Politechniki Szczecińskiej, Szkoły Trenerów prowadzonej przez STiKZ MATRIK, licencjonowany trener II stopnia (świadectwo 108/201), członek Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów Zarządzania, trener rozwoju osobistego i terapeuta specjalizujący się w coachingu indywidualnym. Od ponad roku prowadzi autorskie warsztaty rozwoju osobistego oraz sesje indywidualne z klientami uruchamiając zablokowany potencjał życiowy i twórczy. Licencjonowany trener nowatorskiej metody pracy zwanej Radical Forgiveness. Brała udział w dużych projektach szkoleniowych dla takich organizacji jak: International Paper S.A Klucze, ZT Kruszwica S.A, TRYG Polska S.A, Amway Polska S.A, Politechnika Warszawska, Fuijtsu, Syngenta i innych.