Szczegółowe informacjeSzkolenie dedykowane jest zarówno dla osób planujących znaleźć zatrudnienie w charakterze sekretarki lub asystentki, jak i osób, które już pracują na tych stanowiskach, zainteresowanych podnoszeniem swoich kwalifikacji.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy specjalistycznej oraz praktycznych umiejętności, które pozwolą uczestniczkom na profesjonalne realizowanie powierzonych zadań. Na szkoleniu poruszone będą zagadnienia dotyczące między innymi: organizacji czasu i pracy, sprawnej komunikacji, zachowania się w trudnych sytuacjach.
Atrakcyjnym modułem kursu jest część dotycząca budowania profesjonalnego wizerunku, które przeprowadzone będzie przez profesjonalną wizażystkę.
Program szkolenia
1.Rola asystentki/sekretarki w firmie
Profil idealnej sekretarki - wymagane kompetencje i umiejętności
Obowiązki i zadania asystentki/sekretarki
Moje miejsce pracy - jak je zorganizować i jak sprawnie nim zarządzać?
2.Organizacja pracy - podstawowe obowiązki administracyjno - biurowe
Organizacja sekretariatu
Zarządzanie dokumentacją firmową
Skuteczne zarządzanie korespondencją przychodzącą w firmie