Praktyczny Telemarketing - Szkolenie

Więcej informacji

Praktyczny Telemarketing - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Kurs powstał w wyniku wzrostu zapotrzebowania na telemarketerów na rynku pracy. Wraz z nim ewoluowały też wymagania wobec kandydatów na to stanowisko. Dzisiaj nie jest to zajęcie dla każdego, ale wyłącznie dla wykwalifikowanej i kompetentnej kadry. Braki w doświadczeniu z powodzeniem można uzupełnić na organizowanym przez nas Kursie.

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które dokonują sprzedaży bezpośredniej i w tym celu niezbędne jest dla nich zapoznanie się z podstawowymi technikami sprzedaży, obsługi Klienta, czy telefonicznego savoir vivre'u.

    Podstawowy program kursu
    1. Przedmiot i cele pracy Telemarketera.
    2. Predyspozycje zawodowe: umiejętności komunikacyjne, siła wpływu, zdolności interpersonalne.
    3. Typy rozmówców: umiejętność elastycznego podejścia do problemu.
    4. Początek rozmowy, czyli "pierwsze wrażenie robi się tylko raz".
    5. Przekazywanie informacji: jak to zrobić, by były czytelne dla rozmówcy.
    6. Zakończenie rozmowy - przejrzyste streszczanie informacji.
    7. Sytuacje problemowe: konflikty, trudni rozmówcy.
    8. Pozytywne nastawienie telemarketera jako źródło sukcesu w rozmowie.

Więcej informacji

Inne informacje związane z telefoniczna obsługa klienta