Pracownik Obsługi Klienta na Stacji Paliw - Szkolenie

Więcej informacji

Pracownik Obsługi Klienta na Stacji Paliw - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje
    Cele szkolenia:
    • Zapoznanie Uczestników z zakresem obowiązków jako Pracownika Obsługi Klienta na Stacji Paliw
    • Poznanie procesu sprzedaży na Stacji Paliw oraz nawiązania relacji z Klientem
    • Nabycie umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej w trakcie sprzedaży i obsługi Klienta
    • Nabycie dobrych praktyk w kontakcie z Klientem i zdobycie jego zaufania
    Grupa docelowa:
    • Osoby podejmujące pracę w obsłudze Klienta na stacji paliw
    • Osoby odpowiedzialne za kontakt z Klientem na stacji paliw
    • Pracownicy stacji paliw na co dzień realizujący zadania i sprzedaż, chcący wzmocnić swoją wiedzę i efektywność w zakresie sprzedaży i obsługi Klienta
    Korzyści dla Uczestnika i Organizacji:
    • Uczestnik zna zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej
    • Uczestnik wie czemu służą standardy pracy i zasady obsługi Klienta na stacji paliw
    • Uczestnik potrafi przeprowadzić skuteczną rozmowę sprzedażową i zna jej etapy
    • Uczestnik zna techniki sprzedaży i typologię Klienta
    • Uczestnik potrafi sobie poradzić w trudnych sytuacjach z Klientem mając na uwadzę utrzymanie dobrych relacji
    • Organizacja ma doskonale wyszkolonego pracownika obsługi Klienta stacji paliw, dbającego o wizerunek  firmy i jakość obsługi Klienta
    Tematyka szkolenia:
     
    1. Standardy i zasady Obsługi Klienta
    • Prezentacja danych i rezultatów dobrej i złej obsługi Klienta
    • Po co są stadardy?
    • Jakie są zasady Obsługi Klienta na stacji paliw
    2. Kodeks dobrych praktyk pracownika stacji paliw
    • zakres obowiązków na stacji paliw
    • kodeks pracownika stacji paliw
    • jak postępować i na co zwrócić uwagę
    3. Etapy rozmowy handlowej na stacji paliw
    • Powitanie Klienta w sklepie i na podjeździe
    • Przyjęcie zamówienia od Klienta
    • Badanie potrzeb
    • Rodzaje pytań
    • Wstępna prezentacja oferty stacji paliw
    • Sprzedaż wiązana lub uzupełniająca do Kienta
    • Skuteczna prezentacja
    • Argumenty sprzedażowe produktów sezonowych i promocji stacji
    • Techniki sprzedaży i finalizacji
    • Przyjęcie zamówienia od Klienta, karta stałego Klienta i korzyści dla Klienta
    • Wydanie paragonu lub rachunku
    • Podziękowanie za zakupy
    • Pożeganie i zaproszenie ponowne
    • Przydatne zwroty i elementy wdrożeniowe
    4. Trudny Klient
    • Typologia Klientów stacji paliw
    • Sposób postępowania i nawiązania relacji z trudnym Klientem
    • Techniki pokonywania obiekcji
    • Poszukiwanie skutecznego rozwiązania
    5. Warsztaty
    • ćwiczenia induwidualne
    • ćwiczenia grupowe
    • scenki obsługi Klienta
    • Informacja zwrotna
    6. Podsumowanie i zakończenie
     
    Metodyka szkolenia:
    Prezentacja interaktywna, mini wykład, dyskusja moderowana, studium przypadków, ćwiczenia indywidualne i scenki rozmów bezpośrednich z Klientami, warsztaty
     
    Czas trwania:
    2dni x 8h
     
    Wielkość grupy:
    od 10 do 16 osób
     
    Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, manager. Praktyk w zakresie sprzedaży do Klienta indywidualnego i Firm, specjalizujący się w szkoleniach i warszatach z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, standardów pracy, obsługi Klienta i zarządzania zespołem. Zajmuje się również organizacją i koordynacją badań Mystery Shooping w zakresie jakości obsługi Klienta w placówkach handlowych, stacjach, salonach sprzedaży. Jako trener zrealizował około 1200 godzin szkoleniowych.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta