Politologia - Specjalność Marketing Polityczny - Studia II Stopnia
PraktykiMożliwość studiowania w systemie stacjonarnym i niestacjonarnym
Szczegółowe informacjeKariera zawodowa
Absolwenci specjalności Marketing polityczny są przygotowani do pracy w biurach poselskich i sztabach wyborczych, agencjach realizujących kampanie wizerunkowe polityków i partii politycznych oraz w komórkach informacyjnych instytucji i organów administracji publicznej
Przedmioty podstawowe
teoria polityki; ruchy społeczne; metodologia badań politologicznych
Przedmioty kierunkowe
historia instytucji politycznych; filozofia i etyka polityki; socjologia polityki; psychologia polityki; komunikowanie polityczne; prawo europejskie; decydowanie polityczne; konflikty etniczne i narodowościowe we współczesnej Europie
Kształcenie w zakresie
techniki tworzenia strategii wyborczych; techniki tworzenia kampanii politycznych; polityczne media relations; systemy wyborcze świata; opinia publiczna w systemie demokratycznym; kreacja wizerunku instytucji publicznych; systemy medialne świata; komunikacja polityczna w Internecie; techniki autoprezentacji; zarządzanie polityczne; seminarium magisterskie