Podyplomowe Studia Menedżerskie "Europejski Model Zarządzania"

Więcej informacji

Podyplomowe Studia Menedżerskie "Europejski Model Zarządzania"

  • Praktyki Podyplomowe Studia Menedżerskie „EUROPEJSKI MODEL ZARZĄDZANIA” wyróżnione zostały za wysoką jakość Medalem Europejskim przyznanym przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej oraz Business Centre Club. Studia organizowane są we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego (I miejsce w rankingu niepublicznych szkół wyższych).
  • Profil słuchacza / wymogi Studia przeznaczone są dla osób przygotowujących się do prowadzenia firmy i podejmowania decyzji menedżerskich na poziomie zarządu.
  • Szczegółowe informacje
    Studia prowadzone są nowoczesnymi metodami, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników do analizy przypadków, prezentowania propozycji rozwiązań problemów zarządzania firmą, budowania planów marketingowych i finansowych.

    STRATEGIE I ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ W POLSCE
    • podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
    • proces tworzenia strategii firmy
    • pomiar i czynniki sukcesu przedsiębiorstw w zintegrowanej gospodarce - adaptacyjność, konkurencyjność
    • kultura wewnętrzna i etyka organiza
    ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
    • strategia i polityka zarządzania zasobami ludzkimi w firmach w kontekście przystąpienia Polski do UE
    • zatrudnianie
    • rozwój pracowników
    • wynagradzanie
    KIEROWANIE ZESPOŁAMI LUDZKIMI
    • komunikacja w zespole
    • rozwiązywanie konfliktów
    • kierowanie zespołem
    ZARZĄDZANIE FINANSOWE
    • europejskie standardy rachunkowości i analizy finansowej firmy
    • standardy studium wykonalności projektu inwestycyjnego
    • europejskie standardy analizy opłacalności projektów inwestycyjnych
    • zasady funkcjonowania rynku finansowego
    • zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie
    • problematyka zarządzania ryzykiem walutowym
    ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
    • czynniki sukcesu marketingowego firmy
    • otoczenie rynkowe firmy
    • strategie marketingowe firm
    • zasady wprowadzania nowych produktów na rynek
    • zarządzanie produktem
    • strategie i zasady komunikacji marketingowej (Public Relations, reklama)
    • zarządzanie wizerunkiem firmy, budowanie silnej marki
    • polityka cenowa firmy
    • sieci dystrybucji w Europie
    POLITYKA SPRZEDAŻY I NEGOCJACJE
    • praktyczne zasady negocjacji
    • polityka sprzedaży - zarządzanie sprzedażą w firmie
    ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
    • ewolucja jakości
    • zasady Totalnego Zarządzania Jakością (TQM) wg Deminga i Jurana
    • model TQM
    • łańcuch jakości
    • procesy
    • standardy Obsługi klienta
    FUNKCJONOWANIE PRZEDSIĘBIORSTWA NA RYNKU WEWNĘTRZNYM UNII EUROPEJSKIEJ
    • polityka wspierania przedsiębiorczości
    • formy prawne funkcjonowania przedsiębiorstw
    • uwarunkowania sukcesu firmy na rynku Unii Europejskiej
    • polityka wobec małych i średnich przedsiębiorstw
    ELEMENTY BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO
    • zmiany w charakterze współczesnej konkurencji
    • podstawowe formy internacjonalizacji przedsiębiorstw
    • budowanie transnarodowych sojuszy strategicznych
    • rynek UE a działalność przedsiębiorstw transnarodowych
    • wpływ lokalnych warunków kulturowych na przedsiębiorstwa transnarodowe
    PRAWNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA POLSKIEJ FIRMY
    • ustawodawstwo regulujące działalność gospodarczą
    • źródła prawa kontraktów
    • aspekty prawne działania firm na rynku Unii Europejskiej
    • wybrane rodzaje umów gospodarczych
    TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W ZARZĄDZANIU
    SYMULACJA KOMPUTEROWA SYTUACJI RYNKOWYCH
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie w biznesie