Podyplomowe Marketing

Więcej informacji

Podyplomowe Marketing

  • Cele Celem studium jest przekazanie, pogłębienie oraz usystematyzowania wiedzy związanej ze strategią marketingową działania przedsiębiorstw. Słuchacze nabywają także umiejętności praktyczne w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing oraz formułowania strategii marketingowych na dynamicznie zmieniającym się rynku wewnętrznym Unii Europejskiej. Dużą część zajęć poświęcona jest praktycznemu ujęciu zakresu badań rynkowych i marketingowych oraz gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji do tych badań, a wszystko to w celu określenia optymalnej strategii firmy. W programie obszerną część zajmuje marketing internetowy, w tym strategiczne obszary e-biznesu i społeczne uwarunkowania marketingu internetowego. Słuchacze uczą się podejmowania i wdrażania decyzji związanych z marką przedsiębiorstwa a także budowania długotrwałych relacji z klientem, zarządzania kluczowymi klientami, kierowania zespołem pracowników oraz innych elementów marketingu b2b (business to business).
  • Profil słuchacza / wymogi Studium kieruje swoją ofertę do dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji marketingowych w przedsiębiorstwie, pracowników komórek marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem pracowników prowadzących badania, analizy rynku oraz zajmujących się marketingiem internetowym i zarządzających marką, a także do osób prowadzących własną działalność gospodarczą aby lepiej zrozumiały współczesne realia gospodarcze i potrafiły wyjść im naprzeciw.
  • Szczegółowe informacje

    PRZEDMIOTY

        - podstawy organizacji i zarządzania ,
        - zarządzanie strategiczne,
        - zarządzanie zasobami ludzkimi,
        - podstawy marketingu,
        - badania rynkowe i marketingowe,
        - promocja,
        - strategie marketingowe,
        - reklama,
        - public relation,
        - marketing międzynarodowy,
        - marketing i reklama w Internecie,
        - koszty w marketingu,
        - ocena skuteczności działań marketingowych,
        - marketing w handlu i usługach,
        - zarządzanie i planowanie marketingowe

Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing strategiczny

  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Marketingiem w Firmie

  • Centrum: Polish Open University- Wyższa Szkoła Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Marketing

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Marketing

  • Centrum: Wyższa Szkoła infrastruktury i Zarządzania w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia- Marketing w zarządzaniu

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej
  • Więcej informacji
  • Marketing Strategiczny

  • Centrum: Gration Sp. z o.o.
  • Więcej informacji
  • Plan Marketingowy w Twojej Firmie - Szkolenie

  • Centrum: COSM Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie Marką w Praktyce. Branding – Wizerunek, Sprzedaż, Kapitał. - Szkolenie

  • Centrum: Essentis Szkolenia Marketingowe
  • Więcej informacji