Więcej informacji
Podyplomowe Marketing
-
Cele
Celem studium jest przekazanie, pogłębienie oraz usystematyzowania wiedzy związanej ze strategią marketingową działania przedsiębiorstw. Słuchacze nabywają także umiejętności praktyczne w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing oraz formułowania strategii marketingowych na dynamicznie zmieniającym się rynku wewnętrznym Unii Europejskiej. Dużą część zajęć poświęcona jest praktycznemu ujęciu zakresu badań rynkowych i marketingowych oraz gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji do tych badań, a wszystko to w celu określenia optymalnej strategii firmy. W programie obszerną część zajmuje marketing internetowy, w tym strategiczne obszary e-biznesu i społeczne uwarunkowania marketingu internetowego. Słuchacze uczą się podejmowania i wdrażania decyzji związanych z marką przedsiębiorstwa a także budowania długotrwałych relacji z klientem, zarządzania kluczowymi klientami, kierowania zespołem pracowników oraz innych elementów marketingu b2b (business to business).
-
Profil słuchacza / wymogi
Studium kieruje swoją ofertę do dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji marketingowych w przedsiębiorstwie, pracowników komórek marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem pracowników prowadzących badania, analizy rynku oraz zajmujących się marketingiem internetowym i zarządzających marką, a także do osób prowadzących własną działalność gospodarczą aby lepiej zrozumiały współczesne realia gospodarcze i potrafiły wyjść im naprzeciw.
-
Szczegółowe informacje
PRZEDMIOTY
- podstawy organizacji i zarządzania ,
- zarządzanie strategiczne,
- zarządzanie zasobami ludzkimi,
- podstawy marketingu,
- badania rynkowe i marketingowe,
- promocja,
- strategie marketingowe,
- reklama,
- public relation,
- marketing międzynarodowy,
- marketing i reklama w Internecie,
- koszty w marketingu,
- ocena skuteczności działań marketingowych,
- marketing w handlu i usługach,
- zarządzanie i planowanie marketingowe
Więcej informacji
Inne informacje związane z marketing strategiczny