CeleW ramach kursu, jego uczestnik nabywa umiejętność rozpoznawania poszczególnych funkcji zarządzania, tj. jest planowania, organizowania, motywowania i kontrolowania.
Jednym z ważniejszych celów szkolenia jest zdobycie umiejętności samodzielnego kierowania procesem zarządzania, a także wiedzy o zależności poszczególnych elementów organizacji i świata zewnętrznego.
Kurs wyjaśnia najważniejsze cechy i umiejętności, którymi musi wykazać się menadżer, omawia zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji (m.in. jak wpłynąć na motywację pracowników, instrumenty stymulujące ich działania).
Przedstawione są także sposoby projektowania i wdrażania zmian w organizacji.
Profil słuchacza / wymogiWszyscy zainteresowani.
Szczegółowe informacjeZarządzanie to system działań regulujących sposób i zasady funkcjonowania określonej organizacji zgodnie z wytyczonymi celami.
Zarządzanie obejmuje takie funkcje jak:
planowanie,
organizowanie,
motywowanie,
kontrolę. Zarządzanie należy rozumieć jako celowe podejmowanie przez odpowiednie osoby (kadrę kierowniczą) decyzji, które mają prowadzić do osiągnięcia założonych celów. Procesowi zarządzania poddają się wszystkie organizacje bez względu na typ, charakter i rodzaj wykonywanej działalności.