Podstawy Marketingu - Kurs

Więcej informacji

Podstawy Marketingu - Kurs

  • Profil słuchacza / wymogi Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje „Nie wystarczy mieć dobry produkt, trzeba umieć go jeszcze sprzedać”.
    To tylko jedna z koncepcji marketingu, który najczęściej kojarzony jest z umiejętnością promowania i sprzedawania wytworzonych produktów. Szersze jego rozumienie zakłada, iż koordynuje działania produkcyjne, promocyjne i sprzedaż (w tym politykę cenową). Celem jest zaspokojenie potrzeb zbadanego wcześniej klienta.
    Marketing staje się, zatem częścią zarządzania firmą. Służy skutecznemu działaniu na rynku konkurencyjnym. Marketing posiada tak fundamentalne znaczenie, że nie może być rozpatrywany jako oddzielna funkcja. Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku, z punktu widzenia klienta: Klient nie kupuje produktu, klient kupuje korzyści!
    W praktyce życia gospodarczego widać doskonale, iż trwałe sukcesy na rynku odnoszą te firmy, które doceniają wagę i znaczenie marketingu.

    Cel kursu:
    • wyjaśnienie podstawowych pojęć z zakresu teorii i praktyki marketingu,
    • poznanie i wykorzystanie zasad oraz narzędzi nowocześnie rozumianego marketingu,
    • zyskanie umiejętności używania narzędzi, metod i technik pracy osoby odpowiedzialnej za marketing w firmie,
    • przygotowanie do aktywnego planowania i realizacji strategii marketingowej.
    Zawartość kursu:
    1. Podstawowe pojęcia marketingu.
    2. Analiza otoczenia rynkowego. Segmentacja rynku.
    3. Kształtowanie produktu.
    4. Polityka marki. Komunikacja marketingowa.
    5. Narzędzia promocji.
    6. Sprzedaż jako element marketing-mix.
    Czas trwania: 8 tygodni
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Studia Podyplomowe - Reżyseria, produkcja i marketing filmów reklamowych

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing

  • Centrum: WSMiB-Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Administracja

  • Centrum: WSAP-Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe Studium Zamówień Publicznych

  • Centrum: WSAP-Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe Studium Administracji i Samorządu Terytorialnego

  • Centrum: WSAP-Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Ubezpieczenia

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. Janusza Chechlińskiego
  • Więcej informacji