Planowanie Mediów w Kampaniach Reklamowych - Szkolenie
CelePrzedstawienie uczestnikom zasad planowania mediów w domach mediowych, zasad podziału budżetu, doboru nośników, optymalizacji budżetu reklamowego, parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać współpracą z domem mediowym.
PraktykiPowyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.
Profil słuchacza / wymogiSzkolenie kierowane jest do działów analiz, marketingu i promocji.
Szczegółowe informacjeProgram szkolenia:
Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową.
Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów.
zasięgi, zasięgi efektywne,
częstotliwości,
koszty dotarcia,
koszty budowania zasięgów,
RP,
affinity index,
współczynniki efektywności kampanii.
Rynek mediów w Polsce.
sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe,
wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, internetu i innych mediów jako nośników reklamy.
Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych.
cele marketingowe, reklamowe i mediowe,
media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii,
dobór nośników,
optymalizacja budżetu,
koordynacja kampanii,
analizy post buy.
Rynek badań mediów.
Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service).
Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego.