Obsługa Klienta - Efektywna Sprzedaż - Szkolenie

Więcej informacji

Obsługa Klienta - Efektywna Sprzedaż - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje PROGRAM
    1. Budowanie wizerunku firmy
    2. Klient i jego rola
    3. Kompetencje sprzedawcy
    4. Tworzenie procesu sprzedaży
    5. Co znaczy efektywna komunikacja
    6. Rozpoznawanie potrzeb klienta
    7. Profesjonalna prezentacja oferty
    8. Jak spełnić oczekiwania i rozwiać wąpliwości klienta
    9. Zamknięcie sprzedaży
    10. Działania w przypadku skarg i reklamacji
    11. Jak reagować na trudne zachowanie klienta
    12. Budowanie trwałych relacji z klientem jako element długofalowej strategii sprzedaży

    Uwaga! Rozpoczęcie szkolenia w danym terminie uzależnione jest od liczby zgłoszeń.

    Certyfikat:
    Nasza firma jest Instytucją Szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.32/00038/2005 po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia na podstawie § 6 i § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. (Dz. U. Nr 31, poz. 216).
Więcej informacji

Inne informacje związane z handel