Szczegółowe informacjePROGRAM
1. Budowanie wizerunku firmy
2. Klient i jego rola
3. Kompetencje sprzedawcy
4. Tworzenie procesu sprzedaży
5. Co znaczy efektywna komunikacja
6. Rozpoznawanie potrzeb klienta
7. Profesjonalna prezentacja oferty
8. Jak spełnić oczekiwania i rozwiać wąpliwości klienta
9. Zamknięcie sprzedaży
10. Działania w przypadku skarg i reklamacji
11. Jak reagować na trudne zachowanie klienta
12. Budowanie trwałych relacji z klientem jako element długofalowej strategii sprzedaży
Uwaga! Rozpoczęcie szkolenia w danym terminie uzależnione jest od liczby zgłoszeń.
Certyfikat:
Nasza firma jest Instytucją Szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.32/00038/2005 po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia na podstawie § 6 i § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. (Dz. U. Nr 31, poz. 216).