Obsługa Bezpośrednia i Telefoniczna Klienta w Warunkach Ostrej Konkurencji - Szkolenie
Szczegółowe informacjeCel szkolenia
Poznanie i wyćwiczenie metod budowy kompleksowych, satysfakcjonujących relacji z klientem
Analiza różnych form podejścia do klienta
Praca nad prawidłowym procesem sprzedaży od pozyskania klienta po obsługę posprzedażową budującą lojalność klienta.
Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą, lub chciałyby w tym kierunku się rozwijać: kadra kierownicza wszystkich pionów a w szczególności obsługi klienta, sprzedaży, handlu, osoby zajmujące się negocjacjami handlowymi, telemarketerzy, przedstawiciele handlowi.
Korzyści
dobra znajomość zasad komunikacji oraz barier, które z nimi się wiążą
wypracowanie warsztatu sprzedażowego oraz obsługi posprzedażowej
poznanie trików sprzedażowych
wychwytywanie pojawiających się technik manipulacji
eliminowanie błędów komunikacyjnych
Program szkolenia
Psychologiczne aspekty procesu obsługi interesanta.
Bezpośredni kontakt z interesantem a wizerunek rynkowy firmy.
Oczekiwania klienta co do jakości obsługi.
Bezpośredni kontakt z klientem jako "chwila prawdy" o firmie.
Typy klientów i związany z tym sposób ich przyjmowania.
Kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem.
Umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Wizerunek pracownika.
Metody szkolenie
Szkolenie otwarte o charakterze typowo warsztatowym, dzięki czemu uczestnicy będą mogli wykorzystywać w praktyce zdobytą wiedzę.
ćwiczenia indywidualne i grupowe
odgrywanie ról
miniwykład
autotesty
burza mózgów
dyskusja - wymiana doświadczeń
analiza przypadków
nagranie i analiza video
Dla uczestników
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia kursu oraz imienny certyfikat.
Materiały szkoleniowe (skrypt + płyta CD), materiały pomocnicze.
Wygoda i bezpieczeństwo podczas nauki – przestronna sala szkoleniowa, przerwy kawowe.
Szkolenie prowadzone jest przez eksperta Olsztyńskiej Szkoły Biznesu.