CeleCelem studiów podyplomowych na specjalności Nowe Media W Komunikacji Społecznej jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego wykonywania zadań w zakresie zarządzania procesem komunikowania społecznego, przez co, będą mogli zaistnieć na globalnym rynku mediów.
Profil słuchacza / wymogiStudia przeznaczone są dla osób działających na rozwijającym się dynamicznie międzynarodowym rynku mediów, animacji, efektów specjalnych, gier komputerowych: menedżerów firm zajmujących się nowymi mediami, pracowników organów samorządowych, nauczycieli oraz wszystkich tych którzy są zainteresowani specjalizowaniem się w zarządzaniu procesem komunikowania w strukturach społecznych.
Szczegółowe informacjeRAMOWY PROGRAM STUDIÓW
Program obejmuje ok. 240 godzin.
I semestr
Semestr zaczyna się sesją integracyjną.
Na pierwszym semestrze studiów podyplomowych poruszane są takie zagadnienia jak:
narracje w kulturze i mediach,
przekaz medialny- cele, kreacja,
marketing: public relations, reklama,
sprzedaż produktu,
prawo autorskie,
ochrona dóbr intelektualnych,
internet: rola, zasady korzystania, etyka,
proces produkcyjny,
psychologia języka i komunikacji.
II semestr
Na drugim semestrze studiów omawiane są następujące zagadnienia:
semiotyka kultury,
komunikowanie interaktywne,
cyfrowe przetwarzanie obrazu,
cyfrowe przetwarzanie dźwięku,
podstawy dziennikarstwa nowych mediów,
warsztat pracy dziennikarza nowych mediów,
rozwój projektu medialnego,
radio i telewizja internetowe.
Zgodnie z obowiązującym prawem, program studiów realizowany jest w postaci wykładów i ćwiczeń. Zajęcia mogą być prowadzone zarówno metodami tradycyjnymi jak i w formie nauczania na odległość - z wykorzystaniem internetu (tzw.: Distance Learning, e-Learning). Zajęcia prowadzone przez obcokrajowców są tłumaczone na język polski.