Celem szkolenia jest zdobycie nowych umiejętności w zakresie zarządzania asortymentem i przestrzenią handlową w świetle wiedzy neuromarketingowej, wpływania na wartość klienta.
W trakcie szkolenia omawiane są reakcje racjonalne i reakcje emocjonalne klientów, dokonywana jest analiza potrzeb jawnych i niejawnych. Jednocześnie prezentowane jest zagadnienie neuromarketingu w odniesieniu do komunikacji bezpośredniej z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi, itp. Przewidziane są również intensywne warsztaty mające na celu nabycie umiejętności zwiększenia skuteczności w komunikacji marketingowej.
DLA KOGO
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą poznać źródła wiedzy o zachowaniach umysłów klientów, zdobyć nowe umiejętności wykorzystania neuromarketingu do zwiększania skutecznej komunikacji marketingowej i sprzedaży oferowanych produktów.
Zapraszamy menedżerów i specjalistów pionów sprzedaży i marketingu przedsiębiorstw oraz administracji publicznej.
KORZYŚCI
- Wysoka jakość
zajęcia prowadzą specjaliści - praktycy w zakresie technik marketingowych. Nastawieni przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decydujący wpływ na efektywność realizowanych szkoleń.
- Praktyczna forma
zajęcia mają formę intensywnych warsztatów - na które składają się wykłady, ćwiczenia, zajęcia interaktywne w grupach oraz dyskusje problemowe. Duże doświadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.
- Wzajemna wymiana doświadczeń
pomiędzy uczestnikami szkolenia, co pozwoli na weryfikację i doskonalenie umiejętności
- Konsultacje z trenerem
- Certyfikat ukończenia szkolenia.
PROGRAM RAMOWY
- Istota neuromarketingu - źródła wiedzy o zachowaniach umysłów klientów
- Wartość dla klienta - sposoby analizy potrzeb jawnych i niejawnych.
- Proces tworzenia wartości dla klienta
- Reakcje racjonalne a reakcje emocjonalne konsumentów - rzeczywiste a deklarowane zachowania
- Zarządzanie asortymentem i przestrzenią handlową w świetle wiedzy neuromarketingowej
- Zmiana podejścia do strategii cenowych - nowe spojrzenie na znaczenie cen
- Wykorzystanie neuromarketingu do zwiększania skuteczności w komunikacji marketingowej - zajęcia warsztatowe
- Neuromarketing a komunikacja bezpośrednia z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi