Negocjacje w Biznesie - Kurs

Więcej informacji

Negocjacje w Biznesie - Kurs

  • Cele Podniesienie poziomu umiejętności rozpoznawania przyczyn konfliktów i czynników umożliwiających ich przezwyciężanie. Nabycie umiejętności rozwiązywania problemów biznesowych poprzez negocjacje. Zwiększenie osobistej skuteczności w relacjach z klientami i współpracownikami. Podniesienie samooceny dzięki skutecznemu realizowaniu celów zawodowych i życiowych. Umocnienie swojej pozycji na rynku pracy dzięki stosowaniu technik negocjacyjnych podczas rozmów biznesowych.
  • Szczegółowe informacje Program szkolenia:
    1. Wartości i niebezpieczeństwa związane z sytuacją konfliktową:
    • Struktura sytuacji konfliktowej;
    • Eskalacja napięcia, pretensji, roszczeń;
    • Indywidualne style reagowania na konflikt.
    2. Proces negocjacji: • Istota procesu negocjacyjnego;
    • Etapy negocjacji - szanse i zagrożenia dla przebiegu rozmów;
    • Metody negocjacji i umiejętności ich doboru w różnych sytuacjach (twarde, miękkie, partnerskie);
    • Osobowościowe predyspozycje do wyboru określonych technik negocjacyjnych (postawy agresywne, lękowe, asertywne).
    3. Charakterystyka najczęstszych błędów i pułapek negocjacyjnych:
    • Niesprawdzanie wiarygodności partnerów przed rozpoczęciem negocjacji właściwych (intencje partnerów, ich wypłacalność itp.);
    • Uleganie lub prowokowanie wojny psychologicznej;

Inne informacje związane z zarządzanie zasobami ludzkimi