CeleCelem szkolenia jest
zwiększenie opłacalności zawieranych transakcji przez m.in.:
• ukształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatora
• osiągnięcie sprawności w przygotowaniu do negocjacji
• doskonalenie umiejętności prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych
potencjalnych partnerów negocjacyjnych, określenia ośrodków decyzyjnych,
czynników wpływających na proces podejmowania decyzji i zastosowanie
odpowiednich strategii działania
• poznanie procesów negocjacji grupowych cechujących klientów korporacyjnych,
budowy zespołów negocjacyjnych oraz podziału ról taktycznych i merytorycznych
• zwiększenie skuteczności przewidywania i zarządzania wynikiem negocjacji
• doskonalenie umiejętności budowania trwałych porozumień
Profil słuchacza / wymogiosób zawodowo zajmujących się negocjacjami – pracowników działu sprzedaży, key
account managerów, product managerów, kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za porozumienia handlowe na wysokim szczeblu.
Program ten uczy skuteczności negocjowania i renegocjowania. Szkolenie realizowane jest w oparciu o symulacje sytuacji negocjacyjnych
Szczegółowe informacjeZajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z udziałem nowoczesnych metod
aktywizujących:
Mini wykładów, moderowanej dyskusji, ćwiczeń zespołowych, gier symulacyjnych, analiz
przypadków, rejestracji i odtworzenia przy użyciu VHS, analiza nagrań, testy
psychologiczne.