Negocjacje Handlowe - Szkolenie

Więcej informacji

Negocjacje Handlowe - Szkolenie

  • Cele Poznanie i identyfikowanie różnych strategii negocjacji, rozpoznawanie mocnych i słabych stron strategii negocjacji w biznesie oraz budowanie strategii efektywnych jak również doskonalenie się w skutecznych praktykach negocjacyjnych.
  • Profil słuchacza / wymogi Handlowcy, przedstawiciele handlowi.
  • Szczegółowe informacje Program szkolenia
    Istota negocjacji:
    • negocjacje a stanowiska, interesy, wartości, cele, charaktery, punkty widzenia, dylemat więźnia i opcja zerowa,
    Etapy negocjacji:
    • otwarcie - kierowanie wrażeniem i taktyki otwarcia,rozwinięcie - dobór skutecznej strategii pod klienta i operowanie taktykami, rozgrywki końcowe - zamykanie negocjacji
    Planowanie  i przygotowanie do negocjacji:
    • cele negocjacji i ich znaczenie, motywacja - upór w dążeniu do celu, kreatywne rozwiązania - oś elastyczności
    Indywidualne zasoby negocjatora
    • indywidualne style negocjacji, poziomy prowadzenia rozmów, siła i słabość negocjatora,
    • waga komunikacji w negocjacjach,
    • cechy dobrego negocjatora
    Strategie negocjacji - dystrybucyjne, integracyjne:
    • założenia dotyczące „przeciwnej strony", założenia dotyczące sposobu prowadzenia rozmów, założenia dotyczące strategii,
    Zaufanie w prowadzeniu negocjacji:
    • pozytywne i negatywne reakcje na konflikt,
    • sposoby odbudowy utraconego zaufania,
    Taktyki negocjacyjne:
    • negocjowanie racjonalne i rzeczowe, taktyki manipulacyjne - negocjowanie emocjonalne, „brudne triki" - pułapki- jak je rozpoznać i neutralizować,
    Negocjacje grupowe:
    • dlaczego niekiedy warto, procesy grupowe wpływające na przebieg negocjacji,
    • zasady i role przy stole negocjacyjnym.
Więcej informacji

Inne informacje związane z handel

  • Sprzedaż Efektywna - Szkolenie

  • Centrum: BD Center Sp. z o.o.
  • Więcej informacji
  • Techniki Sprzedaży - Szkolenie

  • Centrum: BD Center Sp. z o.o.
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Handel i Marketing

  • Centrum: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
  • Więcej informacji
  • Ekonomika handlu i usług

  • Centrum: Podkarpacka Szkoła Wyższa im. bł. ks. Władysława Findysza w Jaśle
  • Więcej informacji
  • Profesjonalna Sprzedaż i Obsługa Klienta - Szkolenie

  • Centrum: Mentor Centrum Szkoleniowe
  • Więcej informacji
  • Pracownik Obsługi Klienta na Stacji Paliw - Szkolenie

  • Centrum: Mentor Centrum Szkoleniowe
  • Więcej informacji
  • Skuteczna Obsługa Trudnego Klienta - Szkolenie

  • Centrum: Mentor Centrum Szkoleniowe
  • Więcej informacji