CelePoznanie i identyfikowanie różnych strategii negocjacji, rozpoznawanie mocnych i słabych stron strategii negocjacji w biznesie oraz budowanie strategii efektywnych jak również doskonalenie się w skutecznych praktykach negocjacyjnych.
Profil słuchacza / wymogiHandlowcy, przedstawiciele handlowi.
negocjacje a stanowiska, interesy, wartości, cele, charaktery, punkty widzenia, dylemat więźnia i opcja zerowa,
Etapy negocjacji:
otwarcie - kierowanie wrażeniem i taktyki otwarcia,rozwinięcie - dobór skutecznej strategii pod klienta i operowanie taktykami, rozgrywki końcowe - zamykanie negocjacji
Planowanie i przygotowanie do negocjacji:
cele negocjacji i ich znaczenie, motywacja - upór w dążeniu do celu, kreatywne rozwiązania - oś elastyczności
Indywidualne zasoby negocjatora:
indywidualne style negocjacji, poziomy prowadzenia rozmów, siła i słabość negocjatora,