Negocjacje - Szkolenie

Więcej informacji

Negocjacje - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Grupa docelowa:  1-12 osób

    Uzyskane umiejętności:
    1. umiejętność opracowywania strategii negocjacyjnej w zależności od sytuacji
    2. umiejętność negocjowania w skali mikro  i makro
    3. stosowanie w praktyce różnych technik negocjacyjnych
    Opis:
    Podczas szkolenia negocjacje uczestnicy uczą się określania celu oraz  sporządzania strategii negocjacji w zależności od sytuacji. Warsztaty umożliwiają praktyczne ćwiczenie odpowiednich  technik  strategii negocjacyjnych  także w odniesieniu do własnej  osobowości, celu, charakteru i stylu pracy. Uczestnicy dowiadują się jak działać w sytuacji gdy mają zdecydowanie silniejszą a jak gdy maja słabszą niż oponent pozycję wyjściową. Zapraszamy na szkolenia Negocjacje handlowe.

    poniżej dokładny Program Szkolenia Negocjacje
    1. Przygotowanie do rozmów (negocjacje)
    • poznanie partnera/przeciwnika rozmów
    • nauka precyzowania zadań negocjacyjnych i celu negocjacji
    2. Siadamy do stołu, czyli jak korzystać z technik negocjacyjnych (szkolenia negocjacje)
    • rola pierwszego wrażenia - zasady budowania dobrego kontaktu z klientem/partnerem negocjacyjnym
    • jak mówić i co mówić, aby być przekonującym i zdobyć zaufanie partnera negocjacyjnego
    • ćwiczenia z komunikacji werbalnej:
      • plan wypowiedzi
      • treść negocjacji
      • dobór słów
      • układ słów
      • sztuka zadawania pytań i uzyskiwania satysfakcjonujących odpowiedzi
      • odpowiednie przedstawianie faktów
      • rozwijanie umiejętności korzystania z przykładów
      • dobieranie treści i sposobu mówienia do celu negocjacji rodzaju odbiorców
      • ćwiczenie odpowiedniego stylu wypowiadania się podczas negocjacji:
        • stosowanie odpowiednich form gramatycznych
        • używanie pojęć i terminów
        • analiza błędów i korygowanie nawyków językowych
        • manieryzmy językowe
    • ćwiczenia z komunikacji niewerbalnej:
      • postawa ciała
      • sposób poruszania się
      • ton i siła głosu,  ( ćwiczenie dykcji, modulacji i emisji głosu) gestykulacja
      • tempo wymowy
      • kontrola nad kontaktem wzrokowym
      • wskazówki dotyczące wyglądu: ubioru, atrybutów, fryzury, itd.
      • praca nad utrzymywaniem odpowiedniego wyrazu twarzy podczas negocjacji
    • techniki wywierania wpływu
    • techniki manipulacji ( jak z nich korzystać i jak się im nie dać)
    • taktyki negocjacyjne, czyli jak radzić sobie z trudnymi przeciwnikami
    • negocjacje z partnerem roszczeniowym
    • negocjacje z partnerem atakującym
    • negocjacje z partnerem niezdecydowanym
    • negocjacje z partnerem niezaangażowanym i mało zainteresowanym
    • techniki perswazji
    3. Rozwijanie cech dobrego negocjatora (negocjacje szkolenia)
    • określanie indywidualnego stylu negocjacyjnego uczestników
    • określanie mocnych i słabych stron jeśli chodzi o umiejętności negocjacyjne uczestników
    • praca nad uświadamianiem sobie własnych emocji towarzyszących negocjajom
    • radzenie sobie z utratą motywacji w negocjacjach (sporządzanie listy czynników osłabiających i wzmacniających)
    • rozwijanie asertywności negocjatora
    • ćwiczenia z aktywnego słuchania, parafrazowania i klasyfikowania wypowiedzi partnera negocjacyjnego
    4. Złote zasady prowadzenia negocjacji (szkolenia negocjacje)
    • oddzielanie ludzi od problemu
    • koncentracja na interesach
    • opracowywanie możliwości korzystnych dla obu stron
    • stosowanie obiektywnych kryteriów
    5. Zakończenie negocjacji (szkolenia negocjacje)
    • techniki negocjacyjne przydatne w fazie zamykania procesu negocjacji
    • ćwiczenie umiejętność pozwalających zachęcać klientów/ partnerów negocjacyjnych do dalszej współpracy
    6. Szkolenie Negocjacje jest zakończone sporządzaniem planu rozwoju dla każdego uczestnika (negocjacje szkolenia)
    Metody i techniki wykorzystywane podczas szkolenia Negocjacje:

    Między innymi:
    • praca z kamerą
    • praca w grupach
    • gry i symulacje
    • filmy szkoleniowe
    • praca indywidualna związana z diagnozą możliwości i słabych stron uczestnika
    • mini-wykłady (prezentacja Power-Point)
    • udzielanie informacji zwrotnych
    Czas trwania: 14 godzin/2dni
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

  • Kurs - Kontakt z Mediami

  • Centrum: WSzK-Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Psychologia zarządzania i doradztwa zawodowego

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Technik Administracji - Dwuletnia Szkoła Policealna

  • Centrum: "Żak" Centrum Nauki i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Technik Logistyk - Dwuletnia Szkoła Policealna

  • Centrum: "Żak" Centrum Nauki i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Transport, Logistyka, Spedycja

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Logistyką

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Publicznym Transportem Pasażerskim

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji