Profil słuchacza / wymogiWarsztaty przeznaczone są dla osób, które są odpowiedzialne za formułowanie i realizację celów strategicznych w organizacji i podmiotach gospodarczych
Szczegółowe informacje
Rewizja własnych standardów działania w obliczu konieczności przyjęcia perspektywy strategicznej
Gra strategiczna "Sedno sprawy"
Metodologia 6 kroków:
dochodzenia do sedna sprawy
opracowywania optymalnych koncepcji strategicznych, w tym: analiza "Why, why, why?" i trójwymiarowa "Matryca priorytetyzacji"
Układanka "Mapa zarządzania organizacją"
Uruchomienie odpowiedzialności za sukces organizacji
Wielcy wygrani i przegrani biznesu - przykłady branż i organizacji, które w rezultacie odważnych decyzji bądź gnuśnych zaniechań odniosły sukces lub poniosły porażkę
"Zwycięskie wybory" - analiza przyczyn sukcesów i porażek organizacji biznesowych (na podstawie studium przypadku)
Postawy menedżerów w organizacjach europejskich w kontekście strategicznym (w oparciu o "Matrycę koncentracji i mobilizacji")