MPM strategy

Więcej informacji

MPM strategy

  • Cele Celem cyklu jest przełamanie barier między działami organizacji, poprawienie komunikacji między nimi, a tym samym osiągnięcie najwyższej produktywności.
  • Szczegółowe informacje Jest to realizowane poprzez:
    • zidentyfikowanie mocnych i słabych stron obecnego systemu zarządzania łańcuchem dostaw przez porównanie ze sprawdzonymi, światowymi praktykami – bo nie ma sensu wyważać otwartych drzwi kiedy można uczyć się na BŁĘDACH innych
    • określenie celów usprawniania procesu planowania i sterowania łańcuchem dostaw oraz przypisanie osób odpowiedzialnych – bo człowiek najlepiej uczy się przez DZIAŁANIE
    • wprowadzenie wspólnego języka – bo ogromna liczba konfliktów wynika nie ze złych intencji, ale z innego rozumienia OCZYWISTYCH pojęć
    • ukazanie wzajemnych współzależności – bo często opóźnione lub niepełne informacje są konsekwencją braku zrozumienia po co i dla kogo są one NIEZBĘDNE


    Cykl jest prowadzony w formie dostosowanych do specyfiki Klienta zamkniętych warsztatów. Uczestnikami warsztatów powinny być osoby z działów zaangażowanych w zarządzanie łańcuchem dostaw, np. działów planowania, produkcji, zaopatrzenia, finansów, marketingu, sprzedaży, a także – naczelne kierownictwo firmy.
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie produkcją