Więcej informacji
MPM strategy
-
Cele
Celem cyklu jest przełamanie barier między działami organizacji, poprawienie komunikacji między nimi, a tym samym osiągnięcie najwyższej produktywności.
-
Szczegółowe informacje
Jest to realizowane poprzez:
• zidentyfikowanie mocnych i słabych stron obecnego systemu zarządzania łańcuchem dostaw przez porównanie ze sprawdzonymi, światowymi praktykami – bo nie ma sensu wyważać otwartych drzwi kiedy można uczyć się na BŁĘDACH innych
• określenie celów usprawniania procesu planowania i sterowania łańcuchem dostaw oraz przypisanie osób odpowiedzialnych – bo człowiek najlepiej uczy się przez DZIAŁANIE
• wprowadzenie wspólnego języka – bo ogromna liczba konfliktów wynika nie ze złych intencji, ale z innego rozumienia OCZYWISTYCH pojęć
• ukazanie wzajemnych współzależności – bo często opóźnione lub niepełne informacje są konsekwencją braku zrozumienia po co i dla kogo są one NIEZBĘDNE
Cykl jest prowadzony w formie dostosowanych do specyfiki Klienta zamkniętych warsztatów. Uczestnikami warsztatów powinny być osoby z działów zaangażowanych w zarządzanie łańcuchem dostaw, np. działów planowania, produkcji, zaopatrzenia, finansów, marketingu, sprzedaży, a także – naczelne kierownictwo firmy.
Więcej informacji
Inne informacje związane z zarządzanie produkcją