Mistrzowska Obsługa Klienta - Szkolenie dla Firm

Więcej informacji

Mistrzowska Obsługa Klienta - Szkolenie dla Firm

  • Szczegółowe informacje Uczestnicy: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które budują wizerunek firmy w kontaktach z klientami ale nie sprzedają, zajmują się natomiast  organizacją/ realizacją zamówień czy też  rozwiązywaniem zgłaszanych przez klienta problemów. Szkolenie może uwzględniać specyfikę rozmów telefonicznych i bezpośrednich. Szkolenie prowadzą trenerzy praktycy z doświadczeniem w obsłudze klienta.

    Kształtowane postawy:
    • Trener dąży do przekonania uczestników o wpływie ich zachowania na wizerunek firmy w oczach klienta.
    • Uczestnicy mają poczuć się lepiej przygotowani do poprowadzenia z klientami rozmów w każdej trudnej sytuacji z zachowaniem profesjonalnych standardów.
    Nowe umiejętności:
    • Standardy rozmów telefonicznych i bezpośrednich.
    • Sposoby budowania relacji w rozmowie.
    • Budowanie porozumienia.
    • Postępowanie z \"trudnym\" klientem.
    • Postępowanie w trudnych sytuacjach.
    Nowa wiedza z zakresu:
    • Psychologii zachowań klienta.
    • Konkretne rozwiązania trudnych sytuacji zgłaszanych przez uczestników.
    • Savoir vivre i standardy handlowe w rozmowach z klientami, dostawcami
    Szczegóły:
    1 - 2 dni,
    6 - 10  ćwiczeń dziennie.

    Szkolenie może być realizowane w formie treningu. Uczestnicy mają za zadanie poprowadzenie rozmowy z klientem w oparciu o przygotowane przez trenera  symulacje rzeczywistych rozmów handlowych.
    • Porównują swoje umiejętności,
    • Mierzą się z sytuacjami z klientami, które w przeszłości były dla nich najtrudniejsze lub które ich czekają (wyzwania), 
    • Trenują \"do skutku\" poprawiając swoje błędy i nawyki.
    • Możliwy trenerski raport indywidualny dla każdego uczestnika, wskazujący mocne strony i kompetencje wymagające doskonalenia.

Inne informacje związane z obsługa klienta