Metody Pomiaru Efektywności Działań Promocyjnych - Szkolenie
CelePrzedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań.
PraktykiPowyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.
Profil słuchacza / wymogiSzkolenie kierowane jest do działów analiz, marketingu i promocji.
Szczegółowe informacjeCzas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych)
Program szkolenia:
Źródła wiedzy na temat rynku.
Metody i techniki badań bezpośrednich.
badania ilościowe i jakościowe,
wywiady, ankiety, obserwacje, metody projekcyjne, metody heurystyczne,
jak zadawać pytania?
Dobór próby.
Elementy działań promocyjnych które należy badać oraz metody ich badania.
analizy mediowe,
parametry mediowe,
analizy efektywności mediowej całej kampanii i poszczególnych mediów,
analizy post buy,
badania poziomu znajomości reklamy,
badania poziomu świadomości marki,
badania akceptacji marki i jej wizerunku,
badania potencjału marki (brand dynamics),
badania deklaracji zakupu, lojalności,
badania specjalnych akcji promocyjnych,
analizy competitive review.
Timing badań w reklamie, czyli co kiedy badać i jak zaplanować strategię badań?