Metody Pomiaru Efektywności Działań Promocyjnych - Szkolenie

Więcej informacji

Metody Pomiaru Efektywności Działań Promocyjnych - Szkolenie

  • Cele Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań.
  • Praktyki Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.
  • Profil słuchacza / wymogi Szkolenie kierowane jest do działów analiz, marketingu i promocji.
  • Szczegółowe informacje Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych)

    Program szkolenia:
    1. Źródła wiedzy na temat rynku.
    2. Metody i techniki badań bezpośrednich.
      • badania ilościowe i jakościowe,
      • wywiady, ankiety, obserwacje, metody projekcyjne, metody heurystyczne,
      • jak zadawać pytania?
    3. Dobór próby.
    4. Elementy działań promocyjnych które należy badać oraz metody ich badania.
      • analizy mediowe,
      • parametry mediowe,
      • analizy efektywności mediowej całej kampanii i poszczególnych mediów,
      • analizy post buy,
      • badania poziomu znajomości reklamy,
      • badania poziomu świadomości marki,
      • badania akceptacji marki i jej wizerunku,
      • badania potencjału marki (brand dynamics),
      • badania deklaracji zakupu, lojalności,
      • badania specjalnych akcji promocyjnych,
      • analizy competitive review.
    5. Timing badań w reklamie, czyli co kiedy badać i jak zaplanować strategię badań?
    6. Analiza danych.
      • analiza i interpretacja danych jakościowych,
      • analiza i interpretacja danych ilościowych.
    7. Rynek firm badawczych.

     
Więcej informacji

Inne informacje związane z reklama